Vraag

ouders overhalen telefoon bij slapen

  • 6 August 2020
  • 3 reacties
  • 206 Bekeken

Badge +1

Hoi,

zoals in de titel al een beetje zichtbaar is, ik moet mijn telefoon inleveren wanneer ik naar bed moet (half 10) ik vind dit erg vervelend omdat ik hier wekkers en muziek op heb staan. Ik heb ze geprobeerd uit te leggen dat ik savonds muziek luister en dat dat niet kan als mijn telefoon beneden ligt. “Dan koop je een box” zeggen ze dan. Of wanneer ik zeg dat ik hem als wekker gebruik “dan moet je een echte wekker kopen”. Hebben jullie misschien nog iets waardoor ik mijn telefoon savonds op mijn kamer mag houden? (het is niet zo dat ik dan de hele avond loop te appen) 

thanksss


3 reacties

Ik weet niet hoe oud je bent maar ik moest dat vroeger ook. Ik ben nu 17 en k neem mn tel nu iets van 2 jaar iederw dag mee naar boven. Dus miss mag t nog wel.

Heyo,

Mijn opa en oma deden daar eigenlijk nooit heel moeilijk over. Ik zei altijd dat ik net zoals jij me telefoon gebruikt voor wekker, en muziek. En voor als er iets is. Ik vind het zelf ook een veel veiliger idee om me telefoon altijd bij me te hebben, als er dan iets gebeurt, dan kan ik En de telefoon aannemen, of ik kan de telefoon gebruiken om hulp te vragen.  

Je zou met je ouders erover in gesprek kunnen gaan of er misschien iets te regelen is. Je zou ook kunnen zeggen dat je eerder gaat slapen om zo de telefoon niet in te leveren.  Maar of dat perse een goed idee is vraag ik me af.

See ya!

Spookyzx. 

Hey,

 

Mijn ouders deden daar eigenlijk nooit moeilijk over, zei wisten dat ik mijn telefoon ook nodig had alt wekker etc, en ja ik kon op mijn kamer 8 wekkers neer zetten,maar ja, die deden mij niet wekken en mijn telefoon wel. Daarnaast ik heb/had mijn telefoon ook nodig voor mijn werk ,dus ook al lag ik te slapen werd ik gebeld over bepaalde dingen en ik deed ook veel andere dingen op mijn telefoon zoals de mails bijwerken etc. En wat bij mij wel is, ja mijn ouders waren /zijn nooit thuis, daarbij ze vertrouwen mij gewoon ook,dus ja. Ik zou zoals Spookyzx al zei, gewoon er nog even over praten met je ouders. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Reageer