Skip to main content

Heeyyy ik ben 🎀 

En ik heb het gevoel dat mijn ouders elke avond mijn telefoon bekijken.

Ik leg mijn telefoon elke dag in mijn laatje en laat Spotify open staan en verder niks. Als ik dan de volgende ochtend kijk dan ligt het niet op dezelfde plek en staat niks open, vanmorgen stond whatsapp open.

Ik heb even op internet rondgekeken en aangezien ik 15 ben mag dat volgensmij ook helemaal niet zonder toestemming. Dat is namelijk tegen de privetie wetten in ofzo ook omdat ik mijn telefoon zelf heb moeten betalen. 

Het voelt alsof mijn ouders me gwn niet meer vertouwen... wat moet ik doen? Ik word hier ook zooo geïrriteerd van!

Misschien de code van je gsm veranderen of vingerafdruk of gezichtsherkening gebruiken

Hi ik heb precies hetzelfde ik ben 17 en  ja het is superrr irritant en het is INDERDAAD illegaal want iedereen heeft recht op privacy en ouders moeten dat gewoon accepteren . In jouw situatie zou het het beste zijn om OF je telefoon onder je kussen te houden tijdens het slapen of tussen je matras want daar kunnen ze moeilijk komen als je slaapt gewoon echt een plekje waar je zeker weet dat ze het niet kunnen vinden en als het dan nog door gaat kun je een gesprek met ze voeren en helemaal uitleggen hoe het verboden is en dat je het recht hebt en al helemaal ook omdat je het zelf hebt betaald etc .  xxx

Hii,

Jeetje zeg. Snap dat je hier geïrriteerd van wordt.  Wat vervelend dat je het gevoel hebt dat je ouders je niet vertrouwen.  Misschien kun je je tel helemaal uit doen? Of onder je kussen doen? En het is jou privacy dus je ouders hebben het recht niet om te kijken wat je doet... als dit vaker gebeurt kun je ook aan je ouders vragen of ze dat doen en vragen of ze er mee op willen houden, want je hebt nou eenmaal recht op privacy.  Hoop dat ze het niet weer doen. 

Liefs :)

Reageer