Ouderlijk toezicht is te streng!

  • 27 February 2024
  • 6 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 4
Badge

Hoi lieve forum gebruikers!

Ik heb dus schermtijd op mijn tel, en ik weet niet of andere mensen dit ook hebben mr voor mijn gevoel is het bij mij te streng. Ik mag 1 uur op mijn tel, en mijn bedtijd is om 22:15(wat ik trwns niet erg vind). Mr het probleem zit hem dus erin dat ik niet op school nog op mijn telefoon kan als we een kahoot gaan doen of zoiets. Zelf vind ik dat enorm irritant, want iedereen kan meedoen behalve ik. Ik heb het er al over gehad met mijn vader, mr zoals jullie kunnen lezen in de topic: Problemen met mijn vader. heb ik niet de beste relatie met mijn vader en werd hij ook direct heel boos toen ik erover begon. Mijn moeder vind mijn schermtijd soms ook te streng trwns. Sry dat ik zoveel topics schrijf btw, ik heb gwn veel te zeggen!:)

 

Lovee Anoniemmuis<3


6 reacties

Reputatie 6
Badge +3

heyy! ik heb precies hetzelfde, ik mag ook maar 1 uur per dag op mijn tel en ik moet om half 10 naar bed. 
voor de kahoots op school zou je misschien kunnen vragen of je een laptop mag gebruiken (als je die hebt)? dat doe ik altijd en het werkt heel goed! 

 

lieve groetjes,

@froggo.123 

 

Reputatie 6
Badge +2

Je zou misschien kunnen proberen rustig te blijven en jou probleem vertellen, en waarom het zo vervelend is, en dan vragen of zij een oplossing weten (ook al weet jij die al).

Reputatie 3
Badge +1

Er bestaan ook apps die he schermtijd kunnen weghalen 

Reputatie 4
Badge

Hoi allemaal!

@froggo.123 , jammer genoeg gebruiken wij geen laptops meer op school in de meeste lessen, maar bedankt voor de tip. @Twijfel, bedankt voor de tip. Ik heb dat echt al heel vaak geprobeerd maar mijn vader is extreem koppig. @Annoniem793 nu maak je me wel benieuwd hoor! Maar helaas moet ik mijn vader om toestemming vragen om die apps te installeren dus ja. :( 

 

Lots of love, Anoniemmuis

Reputatie 3
Badge

he! ik heb dus precies hetzelfde maar dan 1,5 uur en dat is echt zo vervelend! wat ik eerst altijd deed wat op mn laptop meedoen.. maar bij sommige van die schermtijd apps die je ouders op je telefoon zetten kan je dus specifieke apps limiteren, bijvoorbeeld op alles een limiet van een uur maar op google onbeperkt schermtijd. zoiets heb ik nu ook dus ik heb dan 1 uur op tiktok maar verder kan ik wel appen en kahoots doenz enz. (ik weet alleen niet meer hoe die app heet) maar miss kan je je ouders overtuigen omdat dan te doen?

 

groetjes!

Reputatie 4
Badge

Hi @anoniemeniempkje110 !

Echt super bedankt voor je tip en ik voel me ook super schuldig dat ik weer een idee moet afwijzen maar mijn vader doet dat echt niet helaas! Super bedankt voor de moeite!<3

Liefs,anoniemmuis

Reageer