opgelicht via marktplaats

  • 22 December 2020
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

Ik heb het geluk van een erg aardige moeder die erg veel doet voor haar kinderen. Nu wilde mijn broertje enorm graag een nintendo switch en ik vond dat natuurlijk ook gen slecht idee. Dus na wat op marktplaats scrollen dachten we een betrouwbaar account te vinden maar je ziet hem al aankomen. Opgelicht. Ik voel me echt enorm dom en naïf dat ik voor zoiets zou vallen en het zit me een stuk dwarser dan ik dacht dat het zou zitten. Nu heeft mijn moeder net een nieuwe baan die goed betaald dus hebben we daarna maar een nieuwe gekocht van de mediamarkt, maar daar is ze per ongeluk de m in ".com " vergeten in haar email adres. en vanwege de drukte bij de media markt is de helpdesk niet erg helpvol vanwege het wachten. Maar ik kom maar niet om het gevoel heen dat dit allemaal mijn fout is en ik niet zo naïf had moeten zijn.  En nu zit mijn moeder ook al helemaal in de stress vanwegen dit alles. Ookal is dit echt een ENORM eerste wereld probleem hoop ik dat iemand wat advies heeft. 

Ben alstjeblieft aardig.

 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Het is gewoon niet heel slim, als je ooit wat koopt via marktplaats haal het dan op en betaal contant, online kan alles fout gaan. Verder over dat mediamarkt deel, je kan een klacht indienen of effe hun opbellen, kan ook voor marktplaats trouwens, miss heb je dan voor je het weet er 2.

veel geluk nog

flopflop13

Het is gewoon niet heel slim, als je ooit wat koopt via marktplaats haal het dan op en betaal contant, online kan alles fout gaan. Verder over dat mediamarkt deel, je kan een klacht indienen of effe hun opbellen, kan ook voor marktplaats trouwens, miss heb je dan voor je het weet er 2.

veel geluk nog

flopflop13

Super bedankt! We hebben ook al aangifte gedaan etc maar we wisten niet dat je dat op matktplaats aan kan geven. Je wordt bedankt!

 

Reageer