Skip to main content

op tiktok posten

  • 4 August 2024
  • 2 reacties
  • 13 Bekeken

Hi,

Ik heb dus advies nodig. Ik wil mezelf op tiktok posten, omdat het me leuk lijkt. Aan de ene kant denk ik niet dat ik meteen beroemd ga worden, maar aan de andere kant geloof ik een beetje in mezelf en dat ik er misschien iets mee kan bereiken. 

 

Maar ik weet dus niet of dit verstandig is of niet. 

Hier zijn een paar redenen:

1. Als mijn klasgenoten of andere mensen van school het tegenkomen, zouden ze me uitlachen. Dit zeg ik niet uit angst of zoiets, ik weet gwn dat het gaat gebeuren. 

2. Haat van mensen online (dit vind ik niet heel erg, van school is erger vind ik)

3. Digitale afdruk. Wat als het niet goed uitkomt, en die filmpjes staan online, ik wil docent worden en het zou irritant zijn als de leerlingen dat zien

4. Zangcarriere. Zoals ik zei, wil ik docent worden, maar dat is plan B. Ik zou het liefst een bekende muziek artiest worden, maar dan wil ik bekend zijn als artiest en niet als tiktokker. Het kan ook goed zijn voor mijn zangcarriere, want dan heb je alvast een paar kijkers, maar ik twijfel.

 

Denken jullie dat ik het gewoon moet doen? Het zou me leuk lijken maar ik word tegengehouden. Het grootste dat me tegenhoudt is dus haat van klasgenoten en anderen van school.

hee,

Als jij het leuk vindt zou ik het gewoon doen. Als mensen van je school haat geven zou ik daar niks mee doen. Waarschijnlijk is het niet eens echt wat ze zeggen en zeggen ze het alleen om je te irriteren, dit zegt meer over hun dan over jou. Je kan je tiktok-account ook op privé zetten. 


Je kan het wel doen hoor. Ik zou alleen niet je gezicht erop zetten. Volgensmij mag je eigenlijk pas officieel posten als je 18 bent maar weet niet zeker

Groetjes mij @Anoniemxv 


Reageer