online vrienden

  • 1 July 2020
  • 6 reacties
  • 100 Bekeken

Reputatie 1
Badge

heey hier ben ik weer!

 

ik ben benieuwt naar jullie meningen over online vrienden, ik zelf heb er geen problemen mee om vrienden online te ontmoeten etc. Ik heb zelf 1 vriend van mij een paar maanden geleden ontmoet via een online game en zo contact gegevens uit gewisseld. Soo wat vinden jullie ervan? Heeft er iemand het zelfde als mij? Of vinden jullie online vrienden bijvoorbeeld overbodig?

ik ben dit topic gestart omdat ik benieuwt ben naar jullie mening en niet persee voor hulp of iets in die richting.

xxx

 


6 reacties

Heyy

Ik vind het altijd een beetje raar. Nu ligt dat wrs aan het feit dat ik redelijk achterdochtig ben. Geen idee wrm maar is het niet eng? Ik denk als ik zou afspreken met iemand die ik enkel online heb gesproken dat ik heel bang zij zijn.

Voor mij is het dus een not done, al boeit het me weinig als andere mensen het doen hoor. Het is gwn niet echt mijn ding, laten we het daarop houden.

Groetjs

Heyo,

Ik heb zelf echt heel wat online vrienden. Met wie ik ook allemaal dagelijks contact heb, en zelfs ook in het echt heb ontmoet.

Ik ben dan ook een Twitch streamer dus ik leer best veel mensen kennen. En bij 90% van de mensen is er ook altijd wel een klik. 

Zelf zou ik niet bang zijn om iemand die ik online hebt ontmoet te zien in real life. Nou moet ik wel zegge  dat ik mensen altijd eerst echt goed leer kennen in me Discord voor dat ik überhaupt denk aan een RL ontmoeting.  

See ya!

Spookyzx .

hey, 

Ik zelf heb ook veel online vrienden,  niet echt door gamen , maar ook een beetje via Discord en het werk wat ik doe kom ik veel in contact met online mensen. Zelf vind ik het dus ook normaal. Ik kijk natuurlijk ook wel of ik dingen vertrouw voordat ik mensen ontmoet,  maar dat gaat altijd wel goed. 

Ik denk dus altijd goed na of ik het vertrouw en heb ook met diegene een tijdje contact voordat ik in real life mensen ontmoet. Meestal doe ik ook ff video bellen .

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 2
Badge +1

hey 

ik heb zelf ook wel wat online vrienden via een openbaar instagram account waar ik in het engels communiceer ik dm met ze in het engels of nederlands (er zijn ook wel wat nederlanders en belgen in die community)

ik heb zelf geen problemen met online vrienden maar zou ze niet zo snel in het echt hoeven te ontmoeten. ik stuur wel fotos naar ze maar daar bij zorg ik ervoor dat er geen prive zaken op staan

succes

Hoi

 

Vriendschappen online vind ik erg fijn. Online forums, zoals dit, bieden je een kans om personen met gelijkaardige interesses of struggles te ontmoeten, wat niet altijd even evident is in real life. 

 

Op dit forum mag het eenmaal niet, maar op plekken waar je contactgegevens mag uitwisselen, zou ik wat meer op m’n hoede zijn. Afspreken zou ik dan ook alleen maar doen op openbare plekken. 

 

Gr. Kenshin

Ik vind het geen probleem om mensen via online te ontmoeten, en vervolgens irl af te soreken. Maar ik zou mensen niet vrienden noemen als je ze alleen online kent en nog nooit hun gezicht gezien hebt of afgesproken hebt.

Reageer