Vraag

Nudes gelekt

  • 24 January 2021
  • 2 reacties
  • 581 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben een meisje van 14 en ik stuurde wel eens nudes naar jongens, laatst stuurde ik het naar iemand die ik volop vertrouwde en die bij me in het dorp woont en op dezelfde school zit, het bleek dat ie niet viel te vetrouwen hij heeft mijn nudes doorgestuurd het waren wel 7 foto's van mijn borsten mijn reet en ook nog mijn pussy, mijn hele dorp heeft de foto's al en ik voel me zo verschrikkelijk. Ik heb nu online school maar ik durf echt niet meer op school te komen. Iemand HELP ik voel me verschikkelijk en kan het niet tegen mijn ouders vertellen. 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Je kan het bij de politie melden, als jouw hele dorp ze heeft lijkt me het toch niet zo helpend, de vraag is, wrm stuur je nudes? Je hoeft toch ook niet bang te zijn ervoor? Als iemand er wat over zegt… vraag je gewoon: vind je ze mooi? Dan zijn ze gelijk stil, maar ja, nooit meer doen, groetjes,

-flopflop13 

Badge

-Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon-

Ik weet ook niet waarom ik dat stuur en nadat dit is gebeurd ben ik het ook niet meer van plan om te doen en ja ik ben gewoon bang dat mensen me raar gaan vinden of niet meer mogen of dat er wordt geroddeld over me, wat al gebeurd maar goed, ik zal het niet meer doen, bedankt voor je reactie! 

Reageer