Vraag

nieuwe telefoon

  • 19 September 2021
  • 2 reacties
  • 145 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Okeey hi! Ik wil super graag een nieuwe telefoon, ik heb deze nu al 1 jaar en 3 maanden. Alleen mij ouders zeggen dat ik een telefoon op z'n minst 3 jaar moet houden. Maar ik wil graag wel een nieuwe, omdat bij deze de camera de foto's die ik maak niet in gallerij zet. En hij laad best vaak. En ik vind Apple of Samsung toch fijner in gebruik. Ik heb nu een Motorola G8 power lite. En ik heb het geld niet.. ( dat is nog een ander verhaal en een probleem maar dat vertel ik later. ) En ja ik heb vaak grote fouten gemaakt door sociale media, iemand is daardoor z'n baan verloren omdat tja ik iets verkeerd deed, (vertel ik ook later nog) en als ik een nieuwe neem wil ik deze graag als 2de telefoon bijvoorbeeld voor games enz. Ik mag eigenlijk sws geen games downloaden en sociale media door die fout maar dan doe ik dat maar gewoon op deze telefoon als ik een nieuwe mag. Maar ja heeft iemand advies?? Zodat het miss wel kan? En dat ik aan geld kom? Ben net 12 btw

 


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

hey hoi!

Even snel samen gevat zie ik dat je graag een nieuwe telefoon wilt en dat je je huidige nu 1 jaar en 3 maanden hebt, ook wil je graag je 2e telefoon houden!

 

Als je het aan mij vraagt snap ik jou maar je ouders ook wel in sommige aspecten.

1 jaar en 3 maanden vind ik zelf ook wel wat kort voor een telefoongebruik aangezien ik mijn telefoon bijna 4 jaar heb en er nogsteeds alles mee kan.

ik snap ook wel dat je graag een Iphone of Samsung wilt aangezien je misschien voelt dat je er dan bij hoort.   ik zou het goed met je ouders overleggen en misschien als het mag je huidige telefoon verkopen en dat geld opzij zetten voor een nieuwe

 

 

groetjes durpy! :)

Reputatie 4
Badge +4

Probeer anders een alcatel, die zijn goedkoop maar werken heel goed

Reageer