Hoi,
wat is jullie lievelings Netflix serie en welke Netflix serie kijken jullie nu?
Hoi,
wat is jullie lievelings Netflix serie en welke Netflix serie kijken jullie nu?
Hey Jelle,
Iedereen vindt natuurlijk andere series leuk, maar hier een lijst met leuke series:
Enja dat waren ze allemaal wel, hoop voor je dat er een leuke tussen zit :)
Mvg,
Wietse_
Heyo,
Mijn lievelings serie momenteel is Vikings. Ik ben momenteel bij S5 A12. Andere series die ik echt heel leuk vind zijn Last Kingdom en Black Sails.
See ya!
Spookyzx.
Hoi
Momenteel kijk ik overwegend series als The Untamed, Meteor Garden en Marianne. Marianne is een uitstekende horrorserie, terwijl The Untamed en Meteor Garden meer aan de romantische kant zijn.
Gr. Kenshin
hey
ongeveer de zelfde als wietse
maar voor mij moet
• Arrow
• flash
• super girl
• dc legends
• shadow hunters
• 13 reaseons why (deze kan heel triggerend zijn als je in en depressie zit dus kijk hem dan pls niet)
• riverdale
• once upon a time
•black lighthing
• prisonbreak
• luke cage
• stranger things
• jessica Jones
• defender
• innocents
en in mijn lijst:
• lost in space
• black list
• vampire dianes
• lucifer
• daredevil
• Gotham
• iron fist
• the shannara
• chronicles
• timeless
• 3%
• the iland
• faster
en nog een aantal maar heb genoeg gegeven haha
en ik kijk nu
• Titans
groetjes blue
Hi,
Alle series van the arrowverse geven iedere week een nieuwe aflevering, dus die kijk ik. Verder kijk ik nu ook seizoen 6 van The Blacklist.
Mijn favoriete serie op Netflix is 12 Monkeys alleen stomme Netflix heeft het eerste seizoen eraf gehaald echt !@#**$%@!! Dus nu kan ik 'm niet opnieuw kijken en kunnen anderen 'm ook niet echt kijken. Dus ja, da's balen, maar mocht je 'm ooit kunnen kijken, echt doen. Beste timetravel serie die op Netflix staat, vind ik dan. Heel goed uitgedacht en zeer goede mindblowmomenten.
Het is btw geen Netflix original. Daarvan zou ik echt niet weten wat m'n favoriet is, want ik weet niet echt welke series nu Netflix original zijn. Heb er al te veel gezien XD
Anne with an E is ook erg mooi, het laat vele sociale problemen zoals discriminatie, sexualiteit, pesten etc. naar voren komen. Dit allemaal door de ogen van een 15/16-jarig creatief meisje in de setting van de 19de eeuw. De serie heeft 3 seizoenen van ieder ongeveer 10 afleveringen.
xx
The vampire diaries
Dit zijn wat series die ik heb gekeken:
• The Rain
• Dark
• La casa de papel
• Dark
• Bodyguard
• Prison Break
• Lost in Space
• Sex education
• Between
• Atipical
• The Mist
• Stranger Things
• The healing Powers of Dude
op dit moment zijn dit mijn aanraders:\
1: The walking dead blijft nog steeds mijn all time favorite serie!
2: The 100, maar na een paar seizoenen wordt t saai
3: WWll in colour als je geïnteresseerd bent in geschiedenis
4: Stranger things is natuurlijk ook fking goed
Ik zou je aanraden:
Sex education
Peaky Blinders
Black Sails
Vikings
Ik vind zelf stranger things en riverdale superrrr leuk
Ik vind Orange is the new black een hele leuke serie, maar ook ‘Family Reunion’ of ‘The expanding universe of Ashley Garcia’ vind ik hele toffe series.
Mijn favoriete netflix series ik weet het sommige klinken nogal kinderachtig
Kijk nu vaak naar Disney+
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.