Vraag

Netflix series

  • 16 January 2021
  • 5 reacties
  • 118 Bekeken

Badge

Hoi!

Fftjes een andere topic dan normaal. Welke netflix series kijken jullie nu? Ik ben zelf namelijk al door heel veel series heen en vraag me af of jullie nog leuke weten. :)

Ik kijk zelf nu de serie once upon a time en vind dat wel een goeie serie. Ik ben eigenlijk meer een beetje opzoek naar een serie voor iemand rond 12 jaar. Beetje highschool serie met comedy enzo. Spannende series vind ik ook altijd leuk!!

Groetjesss


5 reacties

Heyy

Momenteel kijk ik shadowhunters, is wel lekker spannend. Weet wel niet welke leeftijdscategorie het is. Is wel echt een goeie serie, maar je moet van fantasy houden

Reputatie 3
Badge +1

Ik kijk once upon a time, dat gaat over allemaal sprookjes maar dan niet kinderachtig. 

 

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Jegrotebro,

op het moment kijk ik geen Netflix series. Ik heb al al die online lessen en anders zit ik echt de hele dag achter een scherm. Ik heb natuurlijk wel wat series die ik leuk vind. Maar dat hoeft niet te betekenen dat jij ze ook leuk vind. Dat is een mening.

Maar goed, jouw vraag was niet of iemand je het verschil tussen een mening en een feit kon uitleggen. Maar welke series mensen kijken. Ik heb wel een paar leuke series hoor, al doen ze niet allemaal echt aan je eisen:

  • F.R.I.E.N.D.S. (wie kent m niet) Het is een comedy serie, niet perse voor 12 jaar, maar wel heel grappig. Ik heb de hele serie uitgekeken.
  • The Fresh Prince of Bal-Air. Ook weer comedy, ik vind dit wel geschikt voor kinderen van 12 jaar, ik vond het een fantastische serie tot de tante vervangen werd voor een andere acteur (iets met ruzie en dat ze meer erkenning wilde). De nieuwe tante vond ik irritant.
  • The Good place. Een combinatie van comedy en een beetje creepy dingen. Maar alles is zo gemaakt dat je er telkens om moet lachen. Op den duur kwam er wel een soort sleur in vond ik. Toen stopte ik er mee.
  • The Big Bang Theory. Lijkt heel erg op Friends maar net een beetje anders.
  • How i met your mother. Was ik mee bezig maar ben ik mee gestopt, gewoon omdat ik geen zin had om tv te kijken.

Ik weet het, het zijn allemaal een beetje hetzelfde soort series, maar dit is gewoon mijn stijl. Hopelijk heb je er wat aan.

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 7
Badge +19

Heey

Op het moment kijk ik geen serie. Maar ik zal wel eental series noemen die ik leuk vond:

  • 13 reasons why
  • stranger things 
  • sex education 
  • bodyguard 
  • orphan black
  • river dale
  • when they see us
  • the umbrella academy 
  • lucifer
  • the walking dead
  • breaking bad
  • the octopus teacher 
  • peaky blinders
  • the crown
Reputatie 2
Badge +3

heyy heyy,

Ik heb hetzelfde probleem, maar er komen binnenkort wel nieuwe films en series. maar misschien heb je tot die tijd wat aan deze films en series

films :  

the hunger games.

divergent,insurgent, allegiant

after

the kissing booth

all the boys i loved before

jamanji 

finding Ohanan

i still believe

twilight

pitch perfect

the notebook

Giver

Battle

work it

step up

sing

full out

shadow hunters

 

series :

gossip girl

riverdale

bridgerton

fate

shadow hunters

greenhouse academy

outer banks

go

julie and the phantoms

elite

 

IK heb er nog wel eer gekeken maar het wereden er zo veel. Ik hoop dat je hier wat aan hebt :) en veel plezier met kijken.

 

groetjes, 

 

 

 

 

 

 

Reageer