Skip to main content

Weet iemand Nederlandse chatplatformen of manieren om met mensen te chatten van je eigen leeftijd?

Voor chatten met leeftijdgenoten kun je op tiktok kijken, daar zijn genoeg mensen die vrienden zoeken. En vervolgens dm'en en misschien dan op snap of discord toevoegen.  Succes iig!


Bedankt 

 


hoe oud ben je want voor sommige platformen moet je een bepaalde leeftijd zijn

 


Hallo @Anoniem 1221 

Ik heb heel even via Chatplaza gechat. Heb er twee vriendinnen aan over gehouden die ik in real zie omdat ze toevallig in de buurt wonen.

Maar voor de rest is er echt niks aan! Heel veel nep accounts, reclame en mannen die pik sturen of alleen maar over seks praten. Ook zijn er groepjes die tegen elkaar op pesten. Gewoon NIET leuk!

Verder weet ik er geen, ik chat niet meer.

Succes! Groetjes van Noa 


Bedankt allemaal voor de reactie's ik ben zelf bijna 15 en ik zoek gewoon leeftijdsgenoten

 


Yubo was redelijk, heeft wel weer van die “fatbike” typetjes om zo te zeggen.

Het heeft wel weer een soort van “swiping” systeem, en daarmee kun je vrienden maken.

Voor mijn gevoel was het redelijk saai, en zeker veel mensen die pestte, maar het is maar zo :P


Voor chatten met leeftijdgenoten kun je op tiktok kijken, daar zijn genoeg mensen die vrienden zoeken. En vervolgens dm'en en misschien dan op snap of discord toevoegen.  Succes iig!

Discord is, vanwege EU-regels enzo, voor mensen van 16+.


En wat Snap betreft, kijk even op https://www.vpngids.nl/veilig-internet/kind-en-jeugd/bescherm-je-kind-op-snapchat/ 

waarbij belangrijk is dat: 

“De snap verdwijnt echter niet altijd. Op de eerste plaats zijn snaps die je opslaat in je herinneringen of verstuurt via je verhaal, beschikbaar voor Snapchat zelf. Daarnaast kunnen ontvangers een screenshot maken van je snap.” 

Snap checkt meer en meer zelf via AI je pics & vids. En je snapcontacten kunnen jouw pic/vid screenshotten  

 


Reageer