Vraag

nba 2k playgrounds 2

  • 20 July 2020
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Badge

he jongens ik en een kameraad van me waren NBA 2K PLAYGROUNDS 2 aan het spelen / domineren en toen kwamen we er achter dat we al 4 uur tegen bots aan het spelen waren. HOE KUNNEN WE HIER OOIT EMOTIONEEL OVERHEEN KOMEN???


3 reacties

Als je het emotioneel niet aankan om tegen de AI te spelen in NBA, dan zou ik even overwegen of je überhaupt games aan wilt raken.
Zo erg is dit namelijk niet.

Hallo piernas :)

Is overstappen naar een andere game een optie? En misschien contact zoeken met een psycholoog aangezien het geen alledaagse reactie is op een teleurstelling.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 2
Badge +3

Als je het emotioneel niet aankan om tegen de AI te spelen in NBA, dan zou ik even overwegen of je überhaupt games aan wilt raken.
Zo erg is dit namelijk niet.

Yes, het klinkt misschien erg van mens persoon (Grote van van jouw op dit forum btw, groot!) Maar hij heeft gelijk!

Anders is het ook niet zo erg om het moeilijk te vinden, ik en anderen die niemand hadden om mee te spelen spelen ook tegen bots.

Zonder cpus (ander woord voor ai's of in normaal Nederlands leen woord bots) was ik nooit gekomen in het regionale assetto corsa toernament!

 

Dus voel niet slecht, maar ik vind dit redelijk overdrijven en ook een beetje een troll post.

Reageer