Vraag

naam voor website

  • 5 February 2021
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

heyy,

Ik ben bezig om een eigen forum te maken nou eigelijk ook een website om mensen  te helpen en mijn ervaringen te delen. weten julie nog een goede gratis website maker en een leuke naam?


2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Je kan Wix proberen, krijg ik best wel vaak ads van, maar als je het doet kan je er hier niks mee sinds je geen eigen informatie mag delen of link naar je eigen website, tenzij je de kindertelefoon bent… dus je kan hier alleen tips krijgen, en ik ben echt de slechtste ter wereld als het om namen gaat, daar gaat mijn iq door de put...,

Hee Secretgirl2003,

Leuk dat je dat wilt doen!

Ik heb zelf niet echt ervaring met websites maken, maar als je even googlet dan zie je heel veel mogelijkheden om zelf gratis een website te maken. Zoals FlopFlop13 al zei, is bijvoorbeeld Wix wel een goede.

Ik heb ook niet echt suggesties voor namen. Ik denk dat je iets moet doen dat bij jou past, het is tenslotte jouw website. Stel jij hebt een persoon, dier, liedje, woord,.. wat heel veel voor jou betekent zou je bijvoorbeeld dat in de naam kunnen verwerken.

Als je graag mensen wilt bereiken met jouw verhaal en ervaring zou ik het redelijk simpel houden, zodat de site makkelijker te vinden is. Of misschien wel iets van depressie o.i.d. in de naam verwerken. Je hebt tal van mogelijkheden, succes!

(Daarnaast denk ik dat het ook niet is toegestaan voor jou en voor ons om een website naam te delen, omdat dat mogelijk je anonimiteit in gevaar brengt)

Groetjes,
Simply Me

Reageer