Skip to main content

Naam veranderd (smekbeer-->Teddybeer) , iemand nog tips voor bijnaam?

• February 1, 2025
  • 2 reacties
  • 24 Bekeken

teddybeer
Forum|alt.badge.img+2

Heyy

Ik heb men naam van Smekbeer naar Teddybeer veranderd sooooooooooooooooo…

Voor iedereen, Smekbeer is nu Teddybeer, maar ik ben nog aan het twijfelen en ik zoek naar een leuke bijnaam. Heeft iemand leuke voorstellen, ik zou graag een unieke naam willen, en iets dat NIET zoiets is als teddybeer maar echt uniek en iets wat op niet te veel trekt

het moet leuk klinken haha

Groetjes
Teddybeer👻

2 reacties

Sambearalpha
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • May 1, 2025

Hii, ik heb mijn gebruikersnaam is gebaseerd op een spel op roblox dat ik vroeger HEEL VEEL speelde, zo kun je dus een karakter van een spel of show, etc gebruiken. Ook zijn er veel sites online die helpen met een orginele gebruikersnaam vinden (Gwn googlen "Original username").  Zo kun je nog wel doorgaan. 

Ik hoop dat dit helpt en goodluck met het vinden van een orginele gebruikersnaam!

Groetjes Sambearalpha 

Tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege regel 3 

Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum, zodat anderen jou niet herkennen. Dus:

• Plaats geen foto’s van personen - hieronder vallen ook afbeeldingen/foto's die gegenereerd zijn door AI.
  • Geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam.
  • Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen.

• May 17, 2025

TeddyDePeddy