Vraag

naaktfoto's

  • 23 May 2022
  • 7 reacties
  • 189 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik word de laatste dagen opeens door mensen toegevoegd op sn x p en gaan chats sturen. Eerst een onschuldige vraag van: hoe gaat het enzo, maar daarna seksuele vragen. Ik keek net op m'n telefoon, zie ik dat iemand allemaal naaktfoto's heeft gestuurd. Maar dit is dus iedere dag opeens zo. Ik blokkeer ze steeds, maar hoe stop ik dit?!


7 reacties

Ze heeft ook dit gestuurd... Ik vind het echt niet leuk meer. Help alsjeblieft!!!

Dit zijn hoogstwaarschijnlijk gwn bots, geen echte personen. Aan het taalgebruik te zien is het ook gwn door Google Translate gehaald ofzo. Slaat nergens op. Ga hier gwn maar niet op in. Druk geen linkjes en ga niet in op e-mailadressen, etc. 

Jij kent deze mensen niet, zij kennen jou niet, dus gwn lekker laten gaan. Je hoeft echt niet te reageren, gwn meteen blokkeren als zo'n account je weer benadert. 

Oké bedankt!

Gewoon niet voegen dan kunnen ze niets sturen.  Dit is gewoon spam.

Reputatie 3
Badge +2

Stel in dat mensen die jij niet toevoegt je niet kunnen berichten (vgm kan dat mr not sure)

Ze heeft ook dit gestuurd... Ik vind het echt niet leuk meer. Help alsjeblieft!!!

Het zijn bots, niemand praat zo. Gewoon melden als spam ig

Hoi, 

Ik had zoals @kletskous18 zei, het zo ingesteld dat ze me geen berichten meer konden sturen. Maar ik bleef maar vrienden verzoeken krijgen, dus uiteindelijk heb ik er een geaccepteerd en een gesprek gevoerd waarin ik zei dat ik wilde dat ze me met rust laat en ik niks met haar te maken wil hebben. Toen antwoorde ze met 'ok' en sindsdien heb ik geen vrienden verzoeken meer gekregen.

Reageer