naakt gaan op omegle

  • 25 April 2022
  • 7 reacties
  • 842 Bekeken

Badge

zou jij naakt gaan op omegle zo ja waarom en is het leuk of verstandig om te doen


7 reacties

Reputatie 2
Badge +4

zou jij naakt gaan op omegle zo ja waarom en is het leuk of verstandig om te doen

Ik heb wel eens sexting gedaan maar niet op omegle en ik denk dat het ook niet handig is om te doen 

Nee, Ik hou liever mijn lichaam privé. Het is heel onverstandig om het te doen vind ik zelf, want omegle is niet eens veilig. Niemand krijgt ooit een naaktfoto van mij.  Niemand. Mijn lichaam blijft anoniem. Ik weet niet of jij het zou willen doen, maar het is echt onverantwoordelijk voor je eigen lichaam. Omegle is niet veilig !! 

 

Luna  

Nee niet doen.  Je weet niet wie er aan de andere kant zit.

Reputatie 3
Badge +1

Hoi,

Nee, ik zou het niet doen. Iemand anders kan via Omegle gemakkelijk screenshots of schermopnames maken en zou hiervan misbruik kunnen gaan maken. Het veiligste is om sexting met iemand te doen die je in het echt goed kent. 

Groeten, Lotus

Ik vind het altijd wel geil om samen te masturberen terwijl we naar elkaar kijken. Maar ik zorg er dan altijd wel voor dat ik NIETS in beeld laat komen waardoor iemand me zou kunnen herkennen, zoals gezicht, foto’s in de kamer etc :)

Reputatie 3
Badge +2

Een ding: NIET DOEN! voor hetzelfde geld staan ze je te filmen aan de andere kant!

 

Groetjes,

Je mattie, Lucky Luke

Badge

Hallo, ik vind dat OMETV veel beter is.

Reageer