Muzieksmaak


  • Anonymous
  • 0 reacties

Yoo, ik heb dus een kapot goed duo gevonden die rapt en zingt, namelijk: Bars and Melody. 

Je moet ff luisteren: Thousand Years en Bloodshots.

Normaal haat ik rap maar deze jongens man man man!

Normaal is mn smaak beetje muziek zoals dat van Jeremy Zucker.

Ik wil graag weten wat jullie muzieksmaak is!

 


10 reacties

 Mijn muzieksmaak is Rock N Roll zoals Elvis, The Beatles, Elton John, Queen, The Rolling Stones enz. Maar ik luister het meest naar Elton John.

Hi anoniemegast43,

 

vroeger, nou ja, een paar jaar geleden volgde ik ze ook al. Toen ik die auditie bij BGT 2014 zag, was ik al weg van ze. Dat komt ook omdat die clip wel goed in elkaar zit natuurlijk, maar ok. Ook gewoon hoe ze me elkaar om gaan. Ze lijken een heel speciale band te hebben, maar das misschien omdat ik (en mijn twin) gay zijn en daar op letten en  later vonden we vooral Leondre echt heel cute. Charly heeft ook echt een mooie stem, maar ik vind Charly er tegenwoordig best slecht uit zien in die clip van Bloodshots, echt heel mager.

Hier is die auditieclip van BGT 2014:

 

 

Thousand Years is echt een lekker nummer en Leondre (die rapt) ziet er echt lekker uit in die clip. Ja, man ik heb zelfs mijn haar ook een tijdje zo als hem gehad, ik was echt verliefd op 'm :heart_eyes:

 

Ik vind Unforgettable (French Montana) cover door Bars & Melody ook echt een lekker nummertje:

 

en Lighthouse ook:

 

In die tijd luisterden we ook veel naar Marcus & Martinus, bijvoorbeeld naar Make You Believe In Love

 

en naar Like it, Like it, alleen maakten wij daar Like to Lick it van , tsja wat kun je anders verwachten van 2 gay jongens

Btw, door hen zijn we gaan dansen

 

Groetjes,

M&M's

 

Heyy

Blij dat ik niet de enige ben die bars and melody kent! Er stond ooit een oefening van hun liedje hopefull in ons werkboek Engels, luisteroefening. Heb heel de tekst aangevuld zonder liedje... Vind hopefull toch hun beste liedje! 

Verder luister ik vooral pop. Of 90's en 00's, zijn ook altijd lekkere nummers! Lekker fout weet je wel. 🙃

Groetjs 

Hi anoniemegast43,

 

vroeger, nou ja, een paar jaar geleden volgde ik ze ook al. Toen ik die auditie bij BGT 2014 zag, was ik al weg van ze. Dat komt ook omdat die clip wel goed in elkaar zit natuurlijk, maar ok. Ook gewoon hoe ze me elkaar om gaan. Ze lijken een heel speciale band te hebben, maar das misschien omdat ik (en mijn twin) gay zijn en daar op letten en  later vonden we vooral Leondre echt heel cute. Charly heeft ook echt een mooie stem, maar ik vind Charly er tegenwoordig best slecht uit zien in die clip van Bloodshots, echt heel mager.

Hier is die auditieclip van BGT 2014:

 

 

 

Thousand Years is echt een lekker nummer en Leondre (die rapt) ziet er echt lekker uit in die clip. Ja, man ik heb zelfs mijn haar ook een tijdje zo als hem gehad, ik was echt verliefd op 'm :heart_eyes:

 

 

Ik vind Unforgettable (French Montana) cover door Bars & Melody ook echt een lekker nummertje:

 

 

en Lighthouse ook:

 

 

In die tijd luisterden we ook veel naar Marcus & Martinus, bijvoorbeeld naar Make You Believe In Love

 

 

en naar Like it, Like it, alleen maakten wij daar Like to Lick it van , tsja wat kun je anders verwachten van 2 gay jongens

Btw, door hen zijn we gaan dansen

 

Groetjes,

M&M's

 

(Heb de linkjes ff weggehaald zodat niet weer zo'n hele rij met video clips komt)

Ja ik ben zelf niet gay maar hetero, toch vind ik idd Leo knap. Zou er best graag zo uit willen zien. Ben me nu ook beetje aan het aanpassen aan zijn kledingstijl. Ga bijvoorbeeld die rode Trasher hoodie bestelen uit de videoclip (van bloodshots). En je hebt gelijk over Charlie, hij heeft een heeeeeeele scherpe kaaklijn! je ziet gewoon zijn schedel erdoorheen maar volgensmij rookt hij niet. En als het mij stond dat haar, had ik het ook gedaan van Leo xD

Heyy

Blij dat ik niet de enige ben die bars and melody kent! Er stond ooit een oefening van hun liedje hopefull in ons werkboek Engels, luisteroefening. Heb heel de tekst aangevuld zonder liedje... Vind hopefull toch hun beste liedje! 

Verder luister ik vooral pop. Of 90's en 00's, zijn ook altijd lekkere nummers! Lekker fout weet je wel. 🙃

Groetjs 

Ik vind hopefull ook zeker een leuk liedje maar dat is zo'n liedje die je niet tevaak moet luisteren. Dan is er al niks meer aan, dus luister het ongeveer 1x per dag of in de 2 dagen.

En @M en Ms kwam inderdaad bij de jongens door BGT! Jammer dat je in Nederland zelde zulk talent hebt, vind alle Nederlandse rap heel slecht!

Hi anoniemegast43,

 

(Heb de linkjes ff weggehaald zodat niet weer zo'n hele rij met video clips komt)

Oh jammer :joy:

 

Ja ik ben zelf niet gay maar hetero

Als je er over wilt praten zeg je het maar, het is niet iets om je voor te schamen hè :rolling_eyes:

 

….Ben me nu ook beetje aan het aanpassen aan zijn kledingstijl. Ga bijvoorbeeld die rode Trasher hoodie bestelen uit de videoclip (van bloodshots)

Cool, maar niet gaan stelen hè, dat mag niet

 

….over Charlie, hij heeft een heeeeeeele scherpe kaaklijn! je ziet gewoon zijn schedel erdoorheen maar volgensmij rookt hij niet. 

Ik schrok er zelfs een beetje van zo mager, verder weet ik niet wat ik wel of niet rookt of doet

 

als het mij stond dat haar, had ik het ook gedaan van Leo xD

Ja, precies het moet je wel staan, soms zie ik leuke jongens met cool haar en dan staat het mij ook helemaal niet, maar je hebt genoeg keus en ik vind je Bart Simpson-look met die stekeltjes ook heel erg leuk staan. Bart for President. Das echt een leuke serie, net als Bob's Burgers en Family Guy en South Park…

 

Oh ja, ik luister natuurlijk ook nog wel andere muziek, maar dan kun je beter ff kijken op de link, want anders moet ik weer van alles typen hier.

https://forum.kindertelefoon.nl/sport-en-vrije-tijd-40/langste-vragenlijst-ooit-2-0-150-vragen-geen-seksvragen-fijne-vakantie-49985?postid=369523#post369523

vraag 72, 118, 119, 120 en 121 en tussendoor misschien ook nog wel ergens wat

 

Oh ja, ook Justin Bieber heeft ook wel leuke nummers

 

toen was ie nog knap haha en we hebben ons haar zoals hem op 00.55 soort van

 

en onderstaande is ook wel nice, hele mooie clip en zo rennen twin en ik ook rond :relaxed:

 

Maar ook lekkere zweverige muziek zoals die van Shinnobi vinden we echt heel erg cool

 

Ok, tot later, maybe :wink:

 

Groetjes,

M&M's

Beste @M en Ms nee serieus ik ben hetero xD Weet het 100% zeker, maar je mag toch gwn wel andere jongens zegmaar knap vinden van daar zou ik wel op willen lijken, netzoals bij meiden. 

Hi anoniemegast43,

 

tuurlijk is er niks mis mee. Het was gewoon weer een soort van slechte grap van mij die niet goed overgekomen is.

 

Meestal krijgen twin en ik gelijk te horen dat het niet erg is enzo als we zeggen dat we op jongens vallen. Dus ik dacht ik maak dezelfde grap voor iemand die hetero is en dat het niet erg is dat je als jongen op meisjes valt….

Ik snap wel dat je als hetero jongen ook gewoon naar andere jongens kunt kijken en iemand leuk of aardig kan vinden of zijn kledingstijl of haar cool vindt enzo, zonder dat je gevoelens voor die jongen hebt die wat verder gaan.

 

Is niks mis mee. Eigenlijk vind ik het wel leuk dat je dat gewoon zegt, want vaak wordt er zo krampachtig over gedaan en zijn ‘anderen’ al snel bang dat iemand ze dan gay vindt als ze zoiets zeggen.

 

Sorry als die een beetje verkeerd overkwam. Ik ga mijn leven beteren :relaxed:

 

Hier nog een liedje om het weer 'goed’ te maken:

sorry, ik kan niet zo goed zingen als Justin, maar het is wel gemeend.

Ik zet mezelf wel vaker voor l*l, maar who cares….

 

Have fun :relaxed: Ik hoop iig dat je er net zo om kunt lachen als die jongen op 2.53 in de clip.

 

Groetjes,

M&M's

Beste @M en Ms 

Oh sorry ik had niet door dat het een grap was door die emoji erachter.

Ja mij boeit het niet altijd als ik gay word genoemd, weet zelf hartstikke goed dat ik 100% zeker hetero ben! Trouwens we zijn nu van het onderwerp aan het afgaan, laten we dat maar niet doen :)

 

Reageer