Vraag

moet k nu bang zijn

  • 17 April 2023
  • 8 reacties
  • 99 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

hey ik ben kayleigh, meisje 13 jr.

Ik had een vriendje al 3maanden, toen maakte hij het uit en ik dacht oke dan niet. En was meer boos op mezelf zo van waarom mag niemand mij, waarom vindt niemand mij leuk enz.
En nu net was ie online op skype hij zo van hey stuur es een nude pls. Ik zo nee waarom, hij zo gwn, doe ik nee wil ik niet. Hij zo anders zet k al jouw foto en selfies online en toen heb k niet meer gereageerd en geblokt en gerapporteerd en verwijderd maar ik blijf bang!
Straks sta ik nog op t internet PS BEN VET VET VET BANG MAAR MEN BESTE VRIENDIN IS NIET MEER ONLINE WEET IEMAND PLSSS WAT IK KAN DOEN IK WEET T ALLEMAAL FF NIE MEER😥

XOXOX

 

Tekst aangepast ivm forumregel 16. Houd de tekst van je bericht leesbaar.


8 reacties

Badge +1

wilt hij je nudes exposen?? aangezien je minderjarig ben kun je aan gifte doen!!! en dan worden ze eraf gehaalt ook als hij ze niet verspreid volgende keer oppassen met wie je vertrouwt 

Badge +1

doe aangifte

Badge +1

kent hij je wel in het echt?? want het klinkt van niet maar ik zou niet oordelen maar dit is best iets belangrijks 

Reputatie 2
Badge +1

Nee van snap hij voegde me random

Badge +1

oh en heeft hij ze geexposed? 

 

Badge +1

als hij ze exposed kun je alsnog met de politie praten want dan halen ze het van sites af enz 

 

maar er zal altijd wel kunnen zijn dat iemand ze bevoorbeeld heeft  eens op het internet altijd op het internet je moet beter kijken wie je daarmee vertrouwt als het je boeit

Reputatie 4
Badge +3

Als hij je nudes leakt dan moet je zsm aangifte doen!

Reputatie 7
Badge +9

Selfies? Ik weet niet of dat nudes zijn maar aangifte doen is inderdaad het belangerijkst

Reageer