Mobiele Sim Only en kosten?

  • 15 February 2018
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen!

Ik weet niet of mijn topic bij de goede plek staat maar ik post het hier maar.

Ik wil graag een Sim Only abonnement (Ik kan dat woord inderdaad niet spellen) maar ik weet gewoon niet welke. Ik wil niet al te veel geld er aan uitgeven. Ik heb net een bijbaan als afwasser en als ik dit baantje zal houden zal ik dus wel 10 euro per maand verdienen. Ik zit dus rond te kijken en zie dat vele dingen wel goedkoop zijn maar ook gewoon hoge Administratieve Kosten hebben. Ik zit nu dus bij Simyo met prepaid en als ik hierbij blijf hoef ik die administratieve gedoe niet te doen en hou ik ook gewoon mijn nummer zonder lang te wachten. Maar Simyo is wel wat meer geld vergeleken met andere providers. Ik heb in de Consumentengids gelezen dat Simyo wel de beste is van ze allemaal!

Ik heb mijn ouders wel gevraagd maar dan komen we in een discussie. Mijn vader zegt van Ja is goed hoor maar niet al te duur. Terwijl mijn moeder zegt: Weetje die 500mb data pakketten van Simyo voor de prepaid zijn ook wel goed hoor.

Ik wil gewoon data en kunnen bellen. Ik haat het gevoel dat ik dan weer mijn vriend zijn mobiel met gebruiken om naar mijn ouders te bellen of dat ik iemands mobiel moet gebruiken om bepaalde dingen te checken op magister. Ik wil dit allemaal zelf doen 😕 Dusja kan iemand mij helpen?

Gekkejaas

2 reacties

Hey,
Ik zou even kijken op een vergelijkingssite. een voorbeeld hiervan is bellen.com. Hier kun je precies aangeven hoeveel data en belminuten/sms'jes je wil en kun e zien hoeveel dat kost bijj elke provider.

Jonah

Hey,

Ik zou inderdaad even op een vergelijkingswebsite kijken zoals Jonah al zei. Daar kun je goed sim only vergelijken.

Roy

Reageer