Hallo iedereen,
Ik ben een linux gebruiker, maar sommige mensen doen er vreemd over. Ze noemen me een nerd, vinden het maar raar en snappen er eigenlijk niks van.
Wat kan ik doen?
FurReality
Hallo iedereen,
Ik ben een linux gebruiker, maar sommige mensen doen er vreemd over. Ze noemen me een nerd, vinden het maar raar en snappen er eigenlijk niks van.
Wat kan ik doen?
FurReality
Niks? Laat ze praten joh het is maar een fucking app. Hou je bezig met betere dingen dan zinloze mensen die zich zorgen maken over wat je gebruikt
Hey! Ik heb ook een Linux distributie (Ubuntu 24) op een laptop en die kan daardoor weer zeker 10 jaar mee xD. Ik snap niet waarom mensen dat een probleem zouden vinden:) laat ze mooi kletsen. Jij hebt een mooi systeem wat je kunt indelen en opbouwen zoals je zelf wilt, en kunt via Wine ook Windows features gebruiken dus lach om hun commentaar. En bovendien is het systeem nog super veilig ook! Veel plezier ermee en lekker blijven gebruiken!
Liefs Tover xxx
Dankjewel
Ik probeer het al te negeren :)
Hoi, als ze er niks van snappen en ze zijn geïnteresseerd, kun je ze uitleggen wat het is en wat je er mee kunt. En als ze zomaar wat zeggen en niet geïnteresseerd zijn weet je genoeg. Het heeft niks met nerd te maken en ook al was dat zo, jij hebt een mooi OS en het werkt nog prettig ook. Als Mint-gebruiker op de enige desktop in ons huis weet ik net als jij en
Groetjes liefs Tartan X
Dat mensen zich druk maken over wat voor OS iemand op z’n pc draait. Ik zou ze lekker negeren.
Gewoon negeren.
Dat is net als mensen die zich gaan bemoeien met de kleur van toiletpapier dat iemand anders gebruikt fzo
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.