met kanker schelden op brawl stars


  • Anonymous
  • 0 reacties

ik scheld soms met kanker maar das niks vergeleken met die brawl stars kinderen. ik speelde een keer met wat kinderen brawl stars en ik had gewonnen, en ze zeiden JOUW KANKER MOEDER EH KANKERWOUT KRIJG KANKER OP JE KANKER VERJAARDAG dit spreekt mij enorm aan. kijk ik scheld soms met kanker als het nie meezit maar deze kinderen moeten echt een keer hun smoel dicht houden. wa moet ik doen als dit vaker gebeurt? (dit gebeurt regelmatig)


20 reacties

Badge

Andere vrienden zoeken want dit kan gw echt niet en gaat wel te ver vind ik

-onnodige quotes verwijderd-

t zijn mijn vrienden nie dit is ongeveer 90% van de kinderen in mijn dorp

Reputatie 2
Badge

Iedereen heeft hier zijn mening in, en als ik het goed begrijp is die van jou; Je mag het gebruiken, maar niet zomaar, verbeter me als het nodig is. De regel die hier voor bijna alles voor staat is; gebruik dit alsjeblief niet. Ik ben het met je eens, soms kunnen kinderen niet op hun woorden letten, ook op Brawlstars. Hier zou ik je niet te veel van aantrekken, ze komen er later wel achter dat het niet okay is om te gebruiken. Geen ruzie er over starten, en er misschien zelf er niet mee schelden, want dan ben je een slecht voorbeeld. 

Ik hoop dat dit je geholpen heeft!

 

gewoon niet met hun spelen toch??

Iedereen heeft hier zijn mening in, en als ik het goed begrijp is die van jou; Je mag het gebruiken, maar niet zomaar, verbeter me als het nodig is. De regel die hier voor bijna alles voor staat is; gebruik dit alsjeblief niet. Ik ben het met je eens, soms kunnen kinderen niet op hun woorden letten, ook op Brawlstars. Hier zou ik je niet te veel van aantrekken, ze komen er later wel achter dat het niet okay is om te gebruiken. Geen ruzie er over starten, en er misschien zelf er niet mee schelden, want dan ben je een slecht voorbeeld. 

Ik hoop dat dit je geholpen heeft!

 

klopt ik moet t zelf ook nie doen maar das best moelijk als iedereen om je heen hetzelfde doet

Heyy

 

Zoals de anderen ook al zeggen moet je je niet al te veel aantrekken van het gescheld en het gewoon negeren. Echter snap ik je ergernis wel goed.

 

Is er niet een rapporteer knop in BrawlStars? Dan kan je als het nog een keer gebeurd de reacties rapporteren en misschien doen de makers van het spelletje er dan iets aan.

 

Groetjes van mij!

Heyy

 

Zoals de anderen ook al zeggen moet je je niet al te veel aantrekken van het gescheld en het gewoon negeren. Echter snap ik je ergernis wel goed.

 

Is er niet een rapporteer knop in BrawlStars? Dan kan je als het nog een keer gebeurd de reacties rapporteren en misschien doen de makers van het spelletje er dan iets aan.

 

Groetjes van mij!

het probleem is: dit zeggen ze gewoon in het echt tegen mij. ik ga geen kinderen uitschelden of aanvallen die konger dan mij zijn. rapporteren zou niet helpen, brawl stars zelf kan er niets aan doen. als kinderen mij uitschelden, stop il meestal met spelen en ga ik weg. toch bedankt voor je reactie!

Reputatie 7
Badge +19

hen aanspreken op hun gedrag of inderdaad niet meer met ze omgaan

Reputatie 6
Badge +12

Heyy

 

Zoals de anderen ook al zeggen moet je je niet al te veel aantrekken van het gescheld en het gewoon negeren. Echter snap ik je ergernis wel goed.

 

Is er niet een rapporteer knop in BrawlStars? Dan kan je als het nog een keer gebeurd de reacties rapporteren en misschien doen de makers van het spelletje er dan iets aan.

 

Groetjes van mij!

Ik heb op Brawl Stars al 32 reports van mensen die met kanker dvjelden maar supercell doet nikso

Heyy

 

Zoals de anderen ook al zeggen moet je je niet al te veel aantrekken van het gescheld en het gewoon negeren. Echter snap ik je ergernis wel goed.

 

Is er niet een rapporteer knop in BrawlStars? Dan kan je als het nog een keer gebeurd de reacties rapporteren en misschien doen de makers van het spelletje er dan iets aan.

 

Groetjes van mij!

Ik heb op Brawl Stars al 32 reports van mensen die met kanker dvjelden maar supercell doet nikso

maar echt, als je in het engels een zwak scheldwoord zegt krijg je instant ban, maar bij kanker nie

maar echt, als je in het engels een zwak scheldwoord zegt krijg je instant ban, maar bij kanker nie

Dat is toch niets minder dan logisch? Supercell gaat echt geen Nederlandse mensen inhuren/aannemen om reports te checken op Nederlandse scheldwoorden. Het is een multinational met miljoenen spelers. Supercell geeft als gamemaker relatief veel om haar ‘klanten’, maar er zijn nu eenmaal grenzen die getrokken zijn.

Ik denk dat deze regeling weinig te maken heeft met de standaarden van het Finse Supercell en meer met het Pegi 7 label.
Om dat te mogen houden mag er geen grof taalgebruik in de spellen voorkomen.
Supercell zal waarschijnlijk automatische filters ingevoerd hebben voor Engels, Spaans, Chinees en Koreaans om zo het merendeel van hun “target audience” te beschermen.
Veel zin heeft het niet voor een bedrijf om hetzelfde te doen voor minder gebruikte talen zoals Nederlands.


 

@eenanoniemejongen1onnodige quotes verwijderd KT

als je een report binnenkrijgt dan zou je toch wel heel even kunnen checken op grof taalgebruik lijkt mij? supercell heeft genoeg mensen ervoor. bovendien zijn er enorm veel nederlanders in brawl stars, dus ze zouden ook wel

supercell heeft genoeg mensen ervoor.

Dat valt nog best tegen. En dan nog, zoals MensPersoon al zei, richtten ze zich meer op de grotere (wereld)talen en niet op het Nederlands. Er zijn wel al censor filters ingevoerd op andere Nederlandse scheldwoorden, maar elk geval apart bekijken is niet mogelijk.

Reputatie 6
Badge +12

Maar in eht engels doen ze ook niks 

Bij mij wel hoor  @TheShadowOfMortis  Ik kan niet dingen zeggen als f*ck you ouzo, dan komen bij mij al sterretjes, en ze hebben ook al nederlandse woorden gefilterd, k*t is bijvoorbeeld bij mij ook nietmogelijk...

bovendien zijn er enorm veel nederlanders in brawl stars,

Schijnbaar niet.
Zo veel Nederlanders zijn er ook weer niet als je het vergelijkt met andere landen.

 

 supercell heeft genoeg mensen ervoor. 

Zo te zien hebben ze maar 340 medewerkers.
Niet super veel dus.
Customer support/moderation kost alleen maar geld zonder echt iets op te leveren.
Dit outsourcen ze waarschijnlijk, dus ze zullen het minimale aantal mensen inhuren daarvoor.
Verwacht dus niet dat zij hier iets aan gaan doen.


 

bovendien zijn er enorm veel nederlanders in brawl stars,

Schijnbaar niet.
Zo veel Nederlanders zijn er ook weer niet als je het vergelijkt met andere landen.

 

 supercell heeft genoeg mensen ervoor. 

Zo te zien hebben ze maar 340 medewerkers.
Niet super veel dus.
Customer support/moderation kost alleen maar geld zonder echt iets op te leveren.
Dit outsourcen ze waarschijnlijk, dus ze zullen het minimale aantal mensen inhuren daarvoor.
Verwacht dus niet dat zij hier iets aan gaan doen.


 

ok, maar wat kan IK doen als dit gebeurt tegen mij? (behalve weggaan, maar ook niet hun beledigen ofzo)

ok, maar wat kan IK doen als dit gebeurt tegen mij? (behalve weggaan, maar ook niet hun beledigen ofzo)

Nou dus eigenlijk niet zo veel. Ik zou dan gewoon weggaan en proberen het van je af te zetten. Het persoonlijk nemen levert alleen maar negatieve energie op, terwijl het eigenlijk gewoon jongetjes zijn die stoer willen doen.

ok, maar wat kan IK doen als dit gebeurt tegen mij? (behalve weggaan, maar ook niet hun beledigen ofzo)

Nou dus eigenlijk niet zo veel. Ik zou dan gewoon weggaan en proberen het van je af te zetten. Het persoonlijk nemen levert alleen maar negatieve energie op, terwijl het eigenlijk gewoon jongetjes zijn die stoer willen doen.

meestal zijn t wel goeie lobbys en dan wil ik nie weggaan. ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het beste gewoon hun moet negeren. dan ist nie leuk meer

Reageer