Vraag

me telefoon kapot gevallen wat moet ik nu doen

  • 28 August 2021
  • 4 reacties
  • 81 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi iedereen me telefoon is vanmiddag op de kermis kapot gevallen op een knullige manier. ik zat zeg maar in de booster en wou een selfie maken toen hij boven in stil hing toen wou ik de selfie maken en ging dus dat ding beginnen met draaien. Voor ik het wist vloog dus net me nieuwe iPhone tientallen meters naar beneden ik heb als eerst tien rondes me iPhone zien liggen op de grond. toen de rit klaar was rende ik naar me iPhone maar hij deed helemaal niks meer nu durf ik dus voor geen meter tegen me moeder te vertellen. Wat moet ik doen in deze situatie


4 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hey,

Ik snap dat het misschien moeilijk voor jou kan zijn, maar volgens mij is het het beste om het gewoon te vertellen aan jouw moeder. Je kan misschien er bij zeggen dat je het heel rot vind en het ook moeilijk vond om het aan haar te vertellen, dan snapt ze jouw situatie en word ze waarschijnlijk (als ze al boos/geïrriteerd word) verzacht.
Eerlijk is (bijna) altijd het beste.
Daarnaast hoef je natuurlijk niet te doen wat ik zeg, je moet doen wat jou het beste lijkt.

Veel succes

Gr Felix 

Hey! 

Er zit niks anders op dan het te zeggen. Je doet dit natuurlijk niet express. Er is ook geen manier waarop je het zelf even gauw op kan lossen.

Hopelijk begrijpen je ouders het.

Lucas 

Nou kleine update mijn moeder weet het sinds gister avond en ze was niet erg blij mee. Ze heeft gevraagd waarom ik überhaud een selfie wou maken in dat ding tja leuke foto voor op social ik heb nu van haar een oud toestel. Echt mega traag en Whatsapp loopt steeds vast en Instagram kan geen eens op dat ding.

Echt mega traag en Whatsapp loopt steeds vast

Ik gok dat het wat beter zal gaan als je de telefoon eens een factory reset geeft en de cache verwijdert.
Zorg er dan wel voor dat je een back-up hebt van de belangrijke dingen.

Natuurlijk is dit vervelend, maar gebruik het vooral als een les.
Had je overigens een hoesje dat de voor én achterkant van de telefoon beschermde?

Reageer