Vraag

Laat beginnen met instagram

  • 30 August 2021
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii,

Ik voel me een beetje lullig dat ik dit vraag, maar ik heb nooit echt Instagram gebruikt (ik ben 16). Wel gewoon om bekende personen te volgen, maar verder heb ik niet de behoefte gevoeld er meer mee te doen, wat ook deels komt door alle onzekere verhalen die je erover hoort.

Nu wil ik echter wel wat meer op insta zitten. Ik weet alleen niet of ik dan zomaar mensen kan gaan volgen die ik ken, of dat het raar is om dat nu ineens vanuit het niets te doen. En moet ik dan alleen de personen volgen die ik echt nog weleens spreek, of kan dat ook gewoon bij mensen die je ooit wel hebt gekend?

Misschien dat ik het veel moeilijker maak dan het is, maar ik weet het liever eerst zeker voordat ik straks allemaal rare blikken toegeworpen krijg.


2 reacties

Ik weet alleen niet of ik dan zomaar mensen kan gaan volgen die ik ken, of dat het raar is om dat nu ineens vanuit het niets te doen.

Ik denk niet echt dat de meesten daar echt van opkijken.
Misschien zullen ze verrast zijn dat jij op Instagram zit, maar meer zal het niet zijn.
 

En moet ik dan alleen de personen volgen die ik echt nog weleens spreek, of kan dat ook gewoon bij mensen die je ooit wel hebt gekend?

Ieder doet daar zijn eigen ding.
Zelf heb ik geen zin om updates te krijgen van mensen die ik niet ken of nooit spreek, dus ik volg alleen mensen waar ik echt om geef.
Hetzelfde doe ik voor volgers.

Sure, je account lijkt dan een stuk kleiner, maar moeten 1000+ mensen echt je vakantiefoto's zien?
 

Kijk, hier kan ik je nou perfect mee helpen!

Ik ben ook pas later ermee begonnen, ik ben er nog steeds niet heel veel mee bezig hoor. Ik volgde gewoon wat mensen van school en mensen die je kent krijgen jouw account ook aanbevolen omdat er dan 'nieuw account' bij staat. Als je gewoon wat mensen volgt en ze jou terug volgen, er zijn ook altijd wel mensen die jouw account zien en je eerst volgen, dan heb je al snel een redelijke hoeveelheid volgers opgebouwd. Ik weet niet of dat echt voor je uitmaakt maar ik wil dus zeggen: dat groeit vanzelf.

Als je nog vragen hebt laat maar weten!

Lucas

Reageer