kindertelefoon

  • 13 September 2023
  • 8 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hoi iedereen, vinden jullie het ook zo fijn dat je hier je hart kan luchten, kan zijn wie je wil zijn en door iedereen geaccepteerd wordt? Ik wel. Ik ben wel net nieuw alleen superblij dat ik me heb aangemeld

groetjes Sem


8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hallo @Sem v g !

Zeker, daar ben ik inderdaad heel blij mee, leuk dat je dat ook aangeeft! Welkom op het forum! Ik ben @OnlyMe En er zijn vast nog anderen die het ook leuk vinden hier en je welkom willen heten.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ja ik ben het met je eens! Ik vind het ook top en het helpt me enorm!  Jij bent van harte welkom hier! 

Tover X 

Hoi @Sem v g !

Welkom😊 

 

vinden jullie het ook zo fijn dat je hier je hart kan luchten, kan zijn wie je wil zijn en door iedereen geaccepteerd wordt? 

Ja, heel erg!🙂 Fijn dat jij dat ook zo ervaart.

 

Groetjes,

Jesse

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Sem v g, welkom op het forum! Leuk dat je bent gekomen. 

vinden jullie het ook zo fijn dat je hier je hart kan luchten, kan zijn wie je wil zijn en door iedereen geaccepteerd wordt?

Ja zeker dat is wel fijn ja, we accepteren elkaar. Iedereen is anders en dat is helemaal prima!

Groetjes, @Monkeyboy69

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ja dat is heel fijn en goed en iedereen helpt elkaar ook en is respectvol. Ik vind het ook heel super, ben er ook nog niet zo lang.  Welkom hier!! 

Tover X 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi, ik sluit me bij de anderen aan! Hartelijk welkom hier! Fijn dat je er bij bent! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @Sem v g 

Ik ben het echt helemaal met je eens. De kindertelefoon is echt een van de weinige plekken waar ik en andere ons nul zorgen hoeven te maken over wat een ander zou denken over ons. Het is fijn. Ik hoop dat dat voor jou ook zo is en zal blijven. Welkom op het forum! 

Reputatie 3
Badge

Bedankt iedereen!

Reageer