Vraag

Jongen op insta bedreigt me met naaktfoto

  • 10 September 2021
  • 2 reacties
  • 162 Bekeken

Badge

Hey, deze topic gaat over gisteravond, een jongen voegde mij toe op snapchat en ik accepteerde hem, ik vroeg of hij me wou volgen op Instagram, en hij zei ja isgoed, ik heb een account met zoveel volgers moet ik je promoten?. Ik dacht dat ik er niks voor hoefde te doen dus zei ja leuk, toen zei hij wil je nu mijn lul raten? Ik zei nee ik heb een vriendje (ik heb helemaal geen vriendje maar ik wilde er vanaf zijn) en toen zei hij dan haal ik je promo eraf, ik zei oke, stuur maar een foto dan rate ik hem, (hij stuurde die foto, ik zei oeh groot als grapje omdat als ik klein zou zeggen dan zou hij me zoiezo nog dingen gaan vragen) toen zei hij mag ik ook een filmpje sturen? Ik zei nee dat gaat me echt te ver, toen vroeg ie om een foto van mij en heb ik random op Google een foto van een meisje gepakt en doorgestuurd, toen stuurde hij een filmpje dat ie klaarkwan (gatverdamme!) Ik zei wat doe je, hij zei toen weer, als ie me nu geen rate geeft of dirty talk met me doet voor een maand ga ik je overal exposen (hij dacht dat ik dus soortvan vreemdging maar dat was dus niet) ik zei nee ik wou dit helemaal niet, hij had ondertussen die promo al weggehaald van zn insta en ik verwijderden al mijn berichten, hij stuurde toen allemaal screens dat ik op telegram stond enzo, helemaal niet zo'n probleem  (wat gaan die mensen doen weetje) maar nu is ie naar iedereen uit mijn vriendenlijst op Instagram chatberichten aan het sturen, ik dacht ik ben slim en blokkeer hem, had ie al allemaal screens gemaakt van mijn volg lijsten maar daar zitten ook collega's, familie en klasgenoten bij, ik heb nu een foto van zijn piemel (ga ik niks mee doen maar alsnog) en ik ben bang dat hij nu alles gaat sturen naar iedereen enzo, wat moet ik nu doen? Ik ben vandaag ook ziek gemeld op school omdat ik me zo misselijk voelde dat ik bijna moest overgeven en ik had heel slecht geslapen, mijn broer weet hier wel van maar mijn ouders niet, iemand tips wat ik nu moet doen met dit hele verhaal? Gr. Ventilator


2 reacties

Hihi 

Ik zou het tegen je ouders zegen dan kunnen ze helpen  maar ik snap dat het moeilijk is om het te zegen 

  veel sterkte xxx fifi

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ventilator ,

 

wat naar dat dit gebeurd is! We willen je graag doorverwijzen naar www.meldknop.nl , daar kan je meer lezen over wat je zou kunnen doen in zo’n situatie.

Natuurlijk ben je ook altijd welkom om hierover te bellen of te chatten met de Kindertelefoon. We zijn elke dag bereikbaar tussen 11:00 en 21:00.

Veel sterkte,

 

groetjes van Marieke , De Kindertelefoon

Reageer