Skip to main content

Hallo iedereen,

ik was niet van plan om deze post te posten maar ik moest weer zo dom zijn om mezelf in de problemen te zetten dus ja storytime ig🤷🏻

Btw ik zit in het verkeerd in dit verhaal.

dus ik heb een fake snap acc waar ik nds trade met mensen wat echt niet niet niet goed is maar ja zo makelijk is het niet om te stoppen maar goed, en ik had zo een jongen toegevoegd en hij vroeg of ik zijn yt acc kon subscriben en ik was beetje h0rny dus zei als je je deek laat zien😭

en hij zei nee dus we gingen eventjes argumenteren (nu ik terug denk ben ik dom bezig geweest)

maar daarna liet ik dus om hem te irriteren soort van een paar van mijn nds zien en hij zei iets zovan “ok blocked” en ik zei ook byee maar daarna zei hij iets van youll pay en ik dacht zovan wth? En hij zei nog  youll pay 5500 ofzo idk ben vergeten maar daarna ik werd ff anxious ofzo lioe beetje bang ig want dat is echt veel dus ik blockte hem gelijk nadat hij dat zei maar ik vroeg latwr bij mezelf zovan hoe hij ervoor gaat zorgen dat ik ga betalen? Like ik heb een fake email fake user en geen tel nummer ingevoerd en mijn lokatie staat ook uit dus hoe tf gaat hij mij dat laten betalen? Dus ik wou weten of het mogelijk is dat ik nogsyeeds moet gaan betalen.

btw hij had geen ss genomen en als het goed is kan je de chat niet meer zien na het blockeren(hoop ik) dus idk hoe hij dat gaat doen😰

 

( scheldwoord verwijderd door De Kindertelefoon wegens regel 6 )

 

Hey,

Als ik jou was zou ik niet dit soort foto’s sturen en dat snap account verwijderen. Als je geen telefoonnummer of iets hebt ingevuld, hoef je vgm niks verplicht te betalen. Nooit naaktfoto’s sturen. Niet van jezelf en niet van anderen. Krijg je alleen maar problemen van

 


Dat is vervelend. Ik zou sws dat account verwijderen en stoppen met nudes sturen. Snap wel dat het leuk kan zijn als je horny bent maar zoals je ziet kun je er ook gezeik van krijgen.

En wat er ook gebeurd, nooit maar dan ook nooit betalen maar bewijs verzamelen (screenshots en zo) en aangifte doen. Wat hij doet (sextortion) is strafbaar.


Heyy ik wou even dankjewel zeggen voor het reageren op mijn post en ik ga dat acc dus echt verwijderen nawat er gebeurde dus dat zou nooit meer gebeuren hoop ik maar alsnog bedankt!!


Reageer