Vraag

Jong & out

  • 19 February 2024
  • 8 reacties
  • 100 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal,

 

Ik wil dus graag een account maken op jong & out alleen moet je een foto van je id maken en ik mag dit niet. Weten jullie een andere manier hoe ik kan bewijzen dat ik niet te oud ben?

 

Alv bedankt voor de reacties!


8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ze zeggen dat je een id bewijs ‘of iets soortgelijks’ moet uploaden. Je kunt ze het best ff vragen welke documenten ze nog meer toestaan. Maar je zult wel een document moeten laten zien. Een andere manier is er niet

Reputatie 6
Badge +4

heyy

volgens mij moet je idd echt nooit een foto van je id op een site zetten dus goed dat je dat niet doet, maar staat er niet een andere optie?? probeer anders hele het hele ding op nieuw op te starten misschien kan je een foto van een id opzoeken? (denk het niet eig krijg je zon probleem met identiteidsfroude toch?) hm ik vind het een beetje vreemd allemaal maar ja wel sc6 ik hoop dat het op 1 of andere manier lukt

 

Reputatie 7
Badge +5

Ik wil/mag dat ook niet en heb Jong & Out daarover gemaild of een OV kaart of iets ook goed is, maar het mag echt alleen met je ID. Je moet dan alles afplakken behalve je naam, foto en geboortedatum. Ik heb het maar niet gedaan.

Reputatie 7
Badge +17

@anoniempje ejpmeinonaEcht nooit maar dan ook nooit een id bewijs van iemand anders gebruiken. Dat is idd identiteitsfraude en heel erg strafbaar.

Reputatie 7
Badge +17

@Jesse08 Wel heel verstandig dat je het niet hebt gedaan.  Ik zou ook never een kopie van m’n id naar een website sturen. Hoe betrouwbaar of veilig ze ook zeggen dat het is. Het hoeft maar 1 keer fout te gaan en je gegevens kunnen op straat liggen. Ik ben echt niet paranoia maar met mn id ben ik wel heel voorzichtig.

Reputatie 6
Badge +4

@tim16  top! dankjewel

liefss F

Reputatie 7
Badge +5

@tim16 , ja precies dat... Ik ben daar wel voorzichtig mee.

Reputatie 1
Badge

Thanks voor de reacties, maar jullie hebben ook gelijk een foto van je id op het internet zetten is echt niet slim.

Reageer