Vraag

iPhone opslag ruimte

  • 23 January 2020
  • 7 reacties
  • 148 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,  ik had dus best wel een bekend probleem, geen opslag ruimte meer hebben.

Ik zag dat van de 36 GB er 18 werd gebruikt door foto’s. Dus ik dacht, ik verwijder er wel heel veel.

Nou heb ik van de 4000 foto’s nog maar 800 over. Maar er is helemaal geen ruimte vrijgekomen, in tegendeel, foto’s nemen nu 20 GB in!

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?


7 reacties

Reputatie 1
Badge

hey beste galaxydeer je moet je foto´s op je icloud zetten dan kan je ze offline niet bekijken maar dan heb je wel weer gelijk vet veel ruimte en moeten ze wel even inladen voordat je ze kan bekijken 

 

joe joe

Misschien kan je cache van apps verwijderen? K weet niet hoe dat moet bij iOS, heb zelf android..

Hey GalaxyDeer,

Je zou apps zoals games kunnen verwijderen, foto's in een drive zetten, cache gegevens verwijderen. Maar als dat niet werkt denk ik dat het het beste is om je telefoon terug te zetten naar fabrieks instellingen. Dan worden alle updates op je telefoon teruggezet naar hoe het was wanneer je hem hebt gekocht waardoor je ook weer meer opslagruimte hebt. Ik raad wel aan als je dit doet een backup te maken van belangrijke items/bestanden voordat je hem reset voor het geval dat het niet lukt.

Mvg,

Wietse_

Het kan ook heel erg helpen om filmpjes te verwijderen want die nemen veel meer ruimte in dan fotos

Heyy, je zou apps kunnen verwijderen? Bepaalde apps nemen veel ruimte in, volgensmij kan je dat ook zien bij instellingen (Tenminste als je Iphone hebt wel, ik heb Iphone en geen ervaring met Samsung) Filmpjes nemen vaak ook veen ruimte in. 

Wij zetten ook vaak foto’s van onze telefoon op de computer, want wij hebben een computer waar we allemaal mapjes hebben met foto’s. Dan zijn ze dus van je telefoon af maar zijn ze niet helemaal weg. 

Hopelijk heb ik je kunnen helpen! Liefs, Naira193 :heart:

Reputatie 3
Badge +4

Ik heb een  speciale usb stickje voor ipad en iphone bij de apple winkel gekocht en met de daar bij horende app kun ke deze op beide gbruiken en fotos er op zetten. Ik had eerst icloud, Maar die zit ook zo vol.

Hey ik heb zelf meerdere Android telefoons en 1 ios(iPhone) ik heb dat probleem ook gehad, ik heb zoals sommige hierboven al zeggen een stickie waar ik het op zet maar ik gebruik niet echt veel mijn iphone, want vind mijn andere telefoons met Android fijner , voor mijn school , prive , werk en ander werk en vrienden heb ik verschillende telefoons die ik heb gekocht die veel geheugen hebben. Wat ik bij de iPhone niet had. Dus ik gebruik hem nu niet vaak meer maar als een van mijn andere telefoons kapot us pak ik deze en gebruik hem als de kapotte telefoon gemaakt is.

Mijn tip is of een nieuwe telefoon kopen zoals android.  Als je dit niet wilt gewoon je telefoon schoonmaken dus video verwijderen apps foto's. Of clou zetten of op een stikkie.

 

Gr. Gebruiker c 

Reageer