Vraag

iphone batterij

  • 8 August 2021
  • 4 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

heey, 

 

ik heb een iphone 6 nu ongeveer twee jaar. mijn oplaadcapaciteit is nu 75%. eigenlijk moet ik een nieuwe accu maar durf mijn ouders niet te vragen. hebben jullie tips om zo lang mogelijk met je batterij om te gaan?

 

byee


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @gymnasticgirl 

Ik zou het gewoon aan je ouders vragen. Misschien vinden ze het goed misschien ook niet. Maar ze zeggen altijd nooit geschoten is altijd mis. Een batterij gaat nou eenmaal niet super lang mee.

Tips om je batterij niet snel kapot te laten gaan. Probeer om je telefoon eigenlijk nooit volledig leeg te laten gaan. 

Veel succes

Groetjes NV

Ik sluit me aan bij NaamVergeten. Nog een kleine indicatie: het vervangen van de batterij van een iPhone 6 kost ongeveer €59 euro. Zoek zelf even een goede reparateur op, niet een in een achteraf steegje (bij wijze van spreken ;)).

Reputatie 1
Badge +1

@eenanoniemejongen1 
thanks voor je reactie. Als je de batterij vervangt, werkt die dan weer zo goed als nieuw??

 

 

Thanks voor je reactie. Als je de batterij vervangt, werkt die dan weer zo goed als nieuw??

Als je er een originele batterij in laat zetten is de batterij weer nieuw ja. Over de rest van je telefoon kan ik natuurlijk niet echt iets zeggen. :)

Reageer