Vraag

ip discord

  • 29 June 2021
  • 7 reacties
  • 144 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
  • Praat goed mee
  • 161 reacties

Hey zaxy hier!!!

Ik had met iemand ruzie en ging dreigen met ip en dat hij naar me huis toe zou komen maar kan je überhaupt wel een ip stelen op discord?

Gr zaxy


7 reacties

Heyy Zaxy!

 

Het zal vast wel op een hele moeilijke manier kunnen, maar ik denk niet dat je je daar al te druk om te hoeft te maken hoor want dat zal echt niet gebeuren! Discord is volgens mij erg goed beveiligd tegen dit soort dingen!
 

Je kan het best de persoon die zo raar deed blokkeren en hem/haar even met rust laten waarschijnlijk deed hij dit om je te irriteren of bang te maken😉


Maak je geen zorgen!

 

Groetjes van mij!

Reputatie 2
Badge +1

Heyy!

Er is altijd een manier om een ip te stelen en soms makkelijker of moeilijker dan de andere manier ;)

Maar op disckrd hoef je je echt geen zorgen te maken over een persoon die je probeerd bang te maken!  Discord is ontzettend goed beveiligd en ze doen er elke update iets aan om het systeem beter en sterker te maken ;) 

Dus geen zorgen maken en lekker die persoon blokkeren en met rust laten!

 

Durpyy :)

Reputatie 3
Badge +2

Hey zaxy hier!!!

Ik had met iemand ruzie en ging dreigen met ip en dat hij naar me huis toe zou komen maar kan je überhaupt wel een ip stelen op discord?

Gr zaxy

Als je niet op linkjes drukt zou er vrij weinig moeten kunnen

Reputatie 3
Badge +1

Het is onmogelijk om rechstreeks via Discord een IPv4 of IPv6 adres te krijgen. Als je op een verdacht linkje klikt, kan deze persoon echter wel je openbare IP krijgen, waarmee redelijk accuraat vastgesteld kan worden in welke stad of wijk je woont, maar die nooit een adres laat zijn. Ik zou me er geen zorgen over maken, en gewoon deze persoon blokkeren.

Reputatie 3
Badge +2

Hey Hoi!

De computer nerd hier! xD

Nee, het is onmogelijk om rechtstreeks via Discord (de app) je IP-adres te stelen, en als je een virusbeschermer op je pc hebt staan (zoals Avast of Norton) kijkt die altijd of je kwetsbaar bent om je IP uit te lekken. Maar kijk uit met op links klikken of downloads. Hiermee kan die gene een tracker, of andere vervvelende dingen op je computer zetten, kijk hier dus mee uit!

Groetjes!

Reputatie 3
Badge +2

-onnodige quotes verwijderd-

Beetjw laat haha maar met een vpn kan je je op adres afschermen

Reputatie 7
Badge +4

Hey Iedereen,

Aangezien dit topic weer actief is geworden zal ik toch, maar een beetje extra uitleg geven. Wat hierboven staat klopt allemaal. Maar zelfs al zouden ze je IP hebben weten ze nog steeds niet waar je woont. Vaak kun je de plaats wel zien en klopt die ook. Maar een huis ofzo nee, nooit. Dan heb je gps nodig en daarvoor zouden ze dan weer je computer moeten hacken haha. Ben je benieuwd wat ze kunnen zien? Kijk dan op https://geolocation.com

Groetjes NV

Reageer