Hey,
ik heb advies nodig maar eerst leg ik de situatie even uit.
Een paar jaar geleden vroeg een vriendin of ik haar mijn instagram wachtwoord zou geven en zij die van haar. Eerst wilde ik niet echt maar ze bleef pushen en uiteindelijk had ik het dan toch maar gegeven. Ze had als reden dat ze dan via mijn account anderen kon stalken.
Ik weet dat het super dom is om je wachtwoord aan iemand anders te geven, maar tot nu toe is er niks ergs gebeurd. Ik heb nu wel een relatie met een meisje (ik ben zelf ook een meisje en bi) en ik wil dus ook graag met dat meisje via insta kunnen praten enz maar dat kan dus niet omdat die vriendin dan kan meelezen.
Ik wil dus graag mijn wachtwoord veranderen maar ik weet niet hoe ik dat tegen die vriendin het beste kan vertellen. Ze weet niet dat ik bi ben, dus ik kan de situatie ook niet echt uitleggen en ik wil niet bij haar uit de kast komen omdat ze eerder wel eens homofobische dingen heeft gezegd. Ik vind het van mezelf wel zo netjes om te laten weten dat ik mijn wachtwoord ga veranderen, dus niks zeggen zie ik niet als optie. Kan iemand me hiermee helpen?