Vraag

instagram stories doet het niet?

  • 12 March 2021
  • 4 reacties
  • 51 Bekeken

Badge +1

Hoii,

ik heb dus de laatste tijd heel veel problemen met mijn Instagram stories. Dan wil ik er een leuke video of foto inzetten en dat gebeurd er dit. (Zie foto) ik kan wel verhalen er in zetten alleen niet de laatste 3… waarvan ik die er nu net in wil hebben staan 😞 heeft iemand dit ook en wat kan ik eraan doen? Ik heb mijn telefoon al opnieuw opgestart. App verwijderen en weer downloaden? Ben alleen bang dat ik mijn wachtwoord dan niet meer weet🙊

-De foto is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens- 


4 reacties

Hee,

Misschien is het dan een optie om eerst je wachtwoord te wijzigen, zodat je je wachtwoord niet vergeten bent voor als je de app verwijderd en weer download.

Je zou inderdaad eerst de app kunnen verwijderen en dan weer downloaden. Soms helpt dat op de een of andere manier

Zelf heb ik geen insta, veel verder kan ik je niet helpen.

Groetjes,
Simply Me

Badge +1

-Onnodige quote verwijderd-

Heyyy 

mij had het even geprobeerd wachtwoord veranderd enzo alleen het heeft niet gewerkr 😞 wel heel erg bedankt voor je reactie😊

Oh, dat is vervelend!
Lukte het wachtwoord veranderen niet of is het nog helemaal niet gelukt?

Heb je misschien iemand anders die je kent die insta heeft, die je hierbij kan helpen?

Groetjes,
Simply Me

Badge +1

-Onnodige quote verwijderd-

Het wachtwoord veranderden is wel gelukt! Alleen hij doet het nog steeds niet 😞 vrienden van me weten het ook niet en hebben hier ook geen last van...

Reageer