Insta vragenlijst

  • 14 October 2020
  • 5 reacties
  • 179 Bekeken

Badge +2

Hoi allemaal! Ik ben weer terug van weggeweest. Heb lange tijd geen topics kunnen maken ivm school, stage, etc. Maar hier ben ik weer:
Ik dacht: Laat ik dit keer maar een unieke vragenlijst maken ipv alleen maar seks vragenlijsten namelijk over Insta! Veel plezier met invullen!

Hier komen de vragen:

  1. Leeftijd?
  2. Jongen/Meisje?
  3. Geaardheid?
  4. Hoe lang heb je al Instagram?
  5. Waarom heb je Instagram genomen? (Graag uitgebreid beantwoorden!)
  6. Hoeveel volgers heb je op Instagram? (Als je het niet zeker weet, mag je gokken!)
  7. Wat voor soort foto´s en/of video´s post je op Instagram?
  8. Hebben andere mensen in je omgeving en/of familie ook Instagram?
  9. Hoeveel likes heb je op je laatste foto gehad?
  10. Welke foto heeft de allermeeste likes gekregen? En welke de minste?
  11. Maak je Instagram Stories? Zo ja? Wat zet je er dan op? Zo nee? Waarom niet?
  12. Hoeveel uur per dag gebruik je Instagram?
  13. Wat is je favoriete filter op Instagram Stories? En welke je minst favoriet?
  14. Hoeveel volgers hoop je te halen op Instagram?
  15. Hoe vond je de vragenlijst?
  16. Was de vragenlijst te kort of juist goed?

Ik ben héél benieuwd naar jullie antwoorden!

Wat ik nog even wil zeggen is dat het uitwisselen van contactgegevens zoals insta enzo niet is toegestaan.

Veel plezier met invullen!

Liefs,

Anoniempje5006


5 reacties

Badge +2

Hoi allemaal! Ik ben weer terug van weggeweest. Heb lange tijd geen topics kunnen maken ivm school, stage, etc. Maar hier ben ik weer:
Ik dacht: Laat ik dit keer maar een unieke vragenlijst maken ipv alleen maar seks vragenlijsten namelijk over Insta! Veel plezier met invullen!

Hier komen de vragen:

  1. Leeftijd? 17
  2. Jongen/Meisje? jongen
  3. Geaardheid? hetero
  4. Hoe lang heb je al Instagram? ong 3 maanden
  5. Waarom heb je Instagram genomen? (Graag uitgebreid beantwoorden!) omdat mijn stiefzus dat me heeft aangeraden en ik dat zelf ook wilde
  6. Hoeveel volgers heb je op Instagram? (Als je het niet zeker weet, mag je gokken!) 18
  7. Wat voor soort foto´s en/of video´s post je op Instagram? fotoshoot foto´s en normale foto´s
  8. Hebben andere mensen in je omgeving en/of familie ook Instagram? ja, mijn stiefbroer, stiefzus, zus, achterneefjes, stiefmoeder, vader
  9. Hoeveel likes heb je op je laatste foto gehad? maar 10 denk ik
  10. Welke foto heeft de allermeeste likes gekregen? En welke de minste? geen idee eig
  11. Maak je Instagram Stories? Zo ja? Wat zet je er dan op? Zo nee? Waarom niet? ja, gewoon foto´s enzo
  12. Hoeveel uur per dag gebruik je Instagram? 2 a 3 uur per week
  13. Wat is je favoriete filter op Instagram Stories? En welke je minst favoriet? Boomerang, The Roast Whopper (da´s een nieuw filter op insta van BK)
  14. Hoeveel volgers hoop je te halen op Instagram? 100
  15. Hoe vond je de vragenlijst? leuk
  16. Was de vragenlijst te kort of juist goed? prima

Ik ben héél benieuwd naar jullie antwoorden!

Wat ik nog even wil zeggen is dat het uitwisselen van contactgegevens zoals insta enzo niet is toegestaan.

Veel plezier met invullen!

Liefs,

Anoniempje5006

 

  1. 16
  2. meisje
  3. hetero
  4. 5 jaar
  5. In groep 7/8 kreeg iedereen het dus ik was benieuwd
  6. 1610
  7. van mezelf en vriednen en familie
  8. ja bijna iedereen die ik ken
  9. 603
  10. Oude foto 351 bikini foto 603
  11. ja gewoon dingen die ik aannhet doen ben
  12. 2 uur
  13. favoriete is oslo
  14. 2000
  15. leuk
  16. gied
Badge

Hoi allemaal! Ik ben weer terug van weggeweest. Heb lange tijd geen topics kunnen maken ivm school, stage, etc. Maar hier ben ik weer:
Ik dacht: Laat ik dit keer maar een unieke vragenlijst maken ipv alleen maar seks vragenlijsten namelijk over Insta! Veel plezier met invullen!

Hier komen de vragen:

  1. Leeftijd? 12
  2. Jongen/Meisje? Meisje
  3. Geaardheid? Hetero
  4. Hoe lang heb je al Instagram? Sinds de zomer
  5. Waarom heb je Instagram genomen? (Graag uitgebreid beantwoorden!) Heel veel vrienden van mij gebruiken instagram en ik vind het een leuke app
  6. Hoeveel volgers heb je op Instagram? (Als je het niet zeker weet, mag je gokken!) 160 volgers (ik heb een prive account)
  7. Wat voor soort foto´s en/of video´s post je op Instagram? Leuke fotos die ik maak met vrienden, vaak als ik iets leuks aan het doen ben
  8. Hebben andere mensen in je omgeving en/of familie ook Instagram? Ja!
  9. Hoeveel likes heb je op je laatste foto gehad? 80
  10. Welke foto heeft de allermeeste likes gekregen? En welke de minste? Ik heb twee fotos op mijn insta staan en de tweede heeft meer likes
  11. Maak je Instagram Stories? Zo ja? Wat zet je er dan op? Zo nee? Waarom niet? Ja, ik zet er vaak dingen op voor hoogtepunten of als ik iets leuks doe
  12. Hoeveel uur per dag gebruik je Instagram? Minder dan 1 uur denk ik, half uur ongeveer
  13. Wat is je favoriete filter op Instagram Stories? En welke je minst favoriet? Weet ik niet haha :)
  14. Hoeveel volgers hoop je te halen op Instagram? Zo veel mogelijk! Maar ik moet al mijn volgers wel kennen
  15. Hoe vond je de vragenlijst? Leuuuk! :)
  16. Was de vragenlijst te kort of juist goed? Goed ofc 

Ik ben héél benieuwd naar jullie antwoorden!

Wat ik nog even wil zeggen is dat het uitwisselen van contactgegevens zoals insta enzo niet is toegestaan.

Veel plezier met invullen!

Liefs,

Anoniempje5006

 

Reputatie 5
Badge +6

 

Hier komen de vragen:

  1. Leeftijd? 13
  2. Jongen/Meisje? Jongen
  3. Geaardheid? Hetero
  4. Hoe lang heb je al Instagram? 2 jaar
  5. Waarom heb je Instagram genomen? (Graag uitgebreid beantwoorden!) mijn zus heeft het ooit geïnstalleerd 
  6. Hoeveel volgers heb je op Instagram? (Als je het niet zeker weet, mag je gokken!) 539
  7. Wat voor soort foto´s en/of video´s post je op Instagram? Van alles en nog wat
  8. Hebben andere mensen in je omgeving en/of familie ook Instagram? Ja 
  9. Hoeveel likes heb je op je laatste foto gehad? 130…... 
  10. Welke foto heeft de allermeeste likes gekregen? En welke de minste? Eentje 300+ en eentje 50 ofzo
  11. Maak je Instagram Stories? Zo ja? Wat zet je er dan op? Zo nee? Waarom niet? Ja, van alles, voetbal, leven
  12. Hoeveel uur per dag gebruik je Instagram? Kwartier 
  13. Wat is je favoriete filter op Instagram Stories? En welke je minst favoriet? Doe geen selfies 
  14. Hoeveel volgers hoop je te halen op Instagram? 1000
  15. Hoe vond je de vragenlijst? Prima
  16. Was de vragenlijst te kort of juist goed? Goed

 

Np

Reputatie 3
Badge +3
  1. 14
  2. jongen
  3. hetero
  4. sinds oktober 2019 vgm
  5. ik vond het sowieso al leuk om memes te kijken en natuurlijk hadden heel veel kinderen het in mijn klas al (ik zat in de eerste) 
  6. ik had 800 maar ik heb alle memeacc verwijderd dus nu heb ik nog 540 ofzo. 
  7. gewoon foto's die ik mooi vind, maar ik heb maar 3 posts ofzo, ik post niet gelijk dat ik spaghetti aan het eten ben ofzo. 
  8. ja
  9. ik heb 168, 128 en 130 op mijn laatste post
  10. de eerste dus
  11. soms, van die vragen of polls, maar niet zoveel
  12. 10 minuutjes, mam heeft schermtijd op mijn telefoon gezet
  13. doe geen selfies
  14. boeit me niet
  15. prima
  16. goed

Reageer