Vraag

ik word gepest door mijn broer

  • 5 October 2020
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

haloik ben henk jan en ik word gepets door mijn broertje. het begon allemaal een half jaar geleden toen ik beneden op de televisie fortnight aan het spele was. ik had een slechte dag (ik ben normaal super goed!) ik ging dood toen mijn broertje (11) binnen kwam en hij zag het en hij begon me uit te lachhen en begon me een noob te noemen en zei dat ik heel slecht ben. (maar dat ben ik helemaal niet!!). ik zei stop hou op maar dat werkte ook niet. de volgende dag bleef hij me noob noemen en dat vind ik niet leuk. dat zei ik en toen zei hij moet je maar beter spelen noob. hij is nog steets niet gestopt na 6 maanden en ik word er super verdrietig van.:(. 


2 reacties

Het lijkt mij handig om dit met je ouders even te bespreken.
Geef aan dat jij dit gedrag van jouw broertje echt niet kunt waarderen en zij zullen hem er waarschijnlijk op aanspreken.
Natuurlijk moet je je hier ook niet al te veel van aantrekken.
Woorden doen meer pijn, als jij ze meer pijn laat doen.

Badge +1

heyy, volgens mij ben jij ouder dan hem anders mag je hier niet zijn, vertel het aan je ouders net als menspersoon zegt, je kan echt even serieus tegen hem zeggen dat je het niet meer leuk vind en echt zeggen dat ie moet kappen, anders moet je je eerlijk gezegd niet zo aanstellen.

 

groetjesss goedemorgenallemaal

Reageer