Vraag

ik wil minder op mijn telefoon zitten

  • 23 January 2024
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi allemaal ik zit heel vaak op mijn telefoon en ik wil minder op mijn telefoon zitten want ik ben echt verslaafd vlgns mij maar ik weet niet zo goed hoe. ik spreek nu ook minder met vrienden af dan eerst dus dat vind k ook wel jammer. heeft er iemand tips of ideeën ofzo???


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

TS is al weg zie ik maar toch hier wat tips:

Pushmeldingen uitzetten. Dit heb ik ook gedaan en het scheelt echt. Ik heb alleen bij bepaalde personen op whatsapp nog pushmeldingen aan staan.

Je telefoon niet als wekker gebruiken en hem niet bij je bed opladen. Dan is je telefoon niet het eerste wat je pakt als je wakker wordt. Het is sws beter om voor je gaat slapen niet naar beeldschermen te kijken.

Schermtijd instellen. Je kan alle of bepaalde apps blocken gedurende een bepaalde tijd.

Gwn apps er af gooien. Ik ben bijv gestopt met snap. Je mist er echt niks aan.

 

 

 

Reputatie 4
Badge +3

Hii, 

 

Zijn er misschien apps die je verleiden om je telefoon steeds te gebruiken? Misschien kan je juist deze apps een tijdje van je telefoon afhalen, zodat je hem steeds minder ‘nodig hebt ‘

 

succes 

xoxox

Reputatie 4
Badge

 

zet (push)meldingen en de trilling er van.

zet niet te veel spellen op je telefoon.

laat hem uit je buurt als je gaat slapen.

 

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Reputatie 6

Apps die je te veel gebruikt eraf gooien en je kan ook een app/gebruiks limiet instellen bij veel telefoons.

gebruik Opal! heeft mn schermtijd echt verminderd.

succesjes!

Reageer