Vraag

"Ik weet waar je woont"

  • 11 April 2023
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Badge

Op snapchat krijg ik heek veel random mensen die mij toevoegen, heel vaak reageren ze niet dus verwijder ik ze gewoon.

Ik kreeg dus een random request deze avond, gewoon accepteren en vragen of ik diegene kende, diegene stuurde mij gelijk een requeat voor een groep chat.

Okay nou dan accepteren, vragen hoe en wat.

Ze vroegen dus dit en dat en of ik dit en dat was, alleen voor de grap gezegd dat ik Lesbisch was terwijl ik eigenlijk Pan ben, omdat het allemaal jongens waren. Toen begonnen ze met religieuze dingen etc. Allemaal waren ze van de Islam ofzo, daar begonnen ze al mee, dus ik zeggen dat ik een andere religie heb, hun raar doen, zeggen dat ik naar de islam moet keren en dit en dat. Nou gezegd doei, begonnen ze mij *TW* ho3r te noemen etc. Ze gaan 'dreigen (?)' Met dat ze weten waar ik woon etc. Maar ik was vergeten mijzelf op Ghost-Mode te zetten. Mn beste vriendin gaat eropaf en die krijgt hetzelfde. Nu zit ik hiermee en weet niet wat ik hiermee moet, het geeft mij nogal een rot, misselijk gevoel. Die gasten vertelden ook dat ze zo naar mijn huis zouden komen, nu weet ik dat ze dat natuurlijk niet gaan doen maar toch ben ik bezorgd.


4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hey!

Ik weet meestal als de zeggen ik kom naar je huis ofzo dat ze het toch nooit durven. Zoals ik weerd een keer achtervolgd door 3 jongens en ze zijden ik ga je in elkaar slaan enzo durven ze niet denk ik dan. En dat deden ze ook niet maar ik snap dat je bezorgd ben maar waarschijnlijk komen ze nooit bij je huis omdat ze niet durven. 

Hopelijk heb je hier wat aan.

Groetjes!!!

Reputatie 3
Badge

Ik gebruik snap niet dus kan nie relaten  aan je accept rush 😂 natuurlijk weten ze niet waar je woont maar het vervelende ik toch resterende overlevingsangst 🤷‍♂️ Voor de volgende keer niet te veel uithalen met de moslimse jongeren zit in hun cultuur fel te zijn naar voor hen onorthodoxe ideeën.

Badge

Hoi,

Als je hun persoonlijk kent zou ik naar hun ouders gaan.

Als je ze niet persoonlijk kent wees niet bang, wat zouden die kinderen met je locatie doen dan? De politie bestaat ook nog als ze je gaan terrorizeren of bedreigen. Ik zou ze wel gaan blokkeren.

Reputatie 3
Badge

Hey!

Ik weet meestal als de zeggen ik kom naar je huis ofzo dat ze het toch nooit durven. Zoals ik weerd een keer achtervolgd door 3 jongens en ze zijden ik ga je in elkaar slaan enzo durven ze niet denk ik dan. En dat deden ze ook niet maar ik snap dat je bezorgd ben maar waarschijnlijk komen ze nooit bij je huis omdat ze niet durven. 

Hopelijk heb je hier wat aan.

Groetjes!!!

Klopt maar toch voorzichtig zijn hoor er zijn er genoeg wel zo gek om dat te doen 

Reageer