Vraag

Ik ben weer terug op het forum!:)

  • 30 September 2022
  • 5 reacties
  • 101 Bekeken

Badge

Hoii,

Ik ga jullie even een update geven van mijn leven:

Ik heb mijn oude account al best lang geleden verwijderd (annoniem_meisje) en ik heb net een paar berichten van mijn oude account teruggelezen en ik kwam er nu pas achter dat ik eigenlijk best wel raar deed en sorry als ik mensen pijn heb gedaan of heb geïrriteerd of iets van al die dingen. Het spijt me. Het is nu ongeveer een half jaar verder en ik ben ook echt heel erg veranderd. Mijn kleding, mijn vrienden, mijn gedrag en eigenlijk alles wel. Ik zit heel erg met mijzelf in de knoop en daarom heb ik een nieuw account aangemaakt op het forum. Ik gebruik nu they/he/she pronouns (in die volgorde) en ik wil me (nog) niet identificeren met een geslacht omdat ik daar erg mee in de knoop zit:) Ik heb een nieuw account aangemaakt omdat ik zag dat bijvoorbeeld @wilhelmavemela , @Julian12 enzovoort nog op het forum zitten. 

En nogmaals, het spijt me van mijn oude account. 

- een.username 

:)


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom terug!   En we zijn allemaal mensjes dus spijt is niet nodig hoor :) ik hoop dat je veel aan het forum hebt.

Groetjes liefs Julian X 

PS Ik ben er weer, Wil is nog niet terug gezien. 

Reputatie 7
Badge +9

Geeft niet iedereen maakt fouten 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Een username

Wat leuk dat je weer op het forum zit! @Julian12 zit er nog wel op maar @wilhelmavemela is nog steeds geband vlgm, al was ze wel heel even op het forum. We willen je allemaal helpen met je problemen. :) 

 

xx Eenmeisje004 

Hi @Een username ,

Leuk jou te ontmoetennnn :-). Zo te lezen is iedereen blij je terug te hebben!  Een warm welkom terug van mij! <3

Liefs, Junia

Reputatie 1
Badge

Leuk

Reageer