Vraag

Ik ben bang dat mensen mij komen opzoeken omdat ze boos zijn

  • 23 October 2023
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Badge

Hoi! Ik ben best wel bang dat mensen naar mijn huis komen omdat ze boos op mij zijn. Ik heb vanmiddag mijn iPad verkocht, omdat ik er niet blij meer mee was en graag een nieuwe wil kopen. Ik had afgeproken op Centraal Station en had toen kort gebeld met de kopers om te vertellen waar ik precies stond. De kopers zeurden nog een beetje over een klein barstje in het scherm, en ik begreep niet helemaal wat ze zeiden dus had maar een beetje ja geschud. Nu zijn ze me met allemaal verschillende nummers aan het lastig vallen en zeggen dat ze mn adres wel achterhalen en me hebben aangegeven bij de politie. Mn ouders weten hier niks van (had de iPad gekocht maar ben er niet blij mee en wil niet dat ze dat weten, want ik vervang m toch meteen voor een nieuwe). Wat moet ik doen?!!!


3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Ik zou het toch wel tegen je ouders vertellen want dit kan een veiligheids probleem worden voor jullie allemaal. Ik denk dat dit maar lege bedrijgingen zijn van de kopers maar voor de zekerheid kan je wel iedereen ervan informeren. Als ze je blijven lastigvallen kan je naar de politie. Probeer dan ook bewijs te verzamelen zoals de telefoon gesprekken opnemen (als je de belletjes wel beantwoord dan)

Reputatie 7
Badge +17

Dit had je sws nooit zo moeten doen maar dat snap je nu wel denk ik. Je zou wat bewijs kunnen verzamelen (screenshots maken van die nummers) en daarmee naar de politie gaan. En die nummers daarna natuurlijk blokkeren. Ik denk dat de kans vrij klein is dat ze achter je adres komen. Ik zou hier ook wel je ouders bij betrekken.

Als je in het vervolg weer wat wilt verkopen, stuur het dan gewoon op (nadat je het geld hebt ontvangen natuurlijk).

 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Anoniem_j790

Erg Wat is gebeurt! Het is ook niet bepaald slim wat je hebt afgesproken. Ik zou het wel tegen je ouders vertellen.  Ik zou van die nummers screenshots maken en naar de politie gaan ook met ander bewijs.  Veel succes!

Groetjes, @Monkeyboy08

Reageer