Ik ben bang

  • 25 April 2021
  • 5 reacties
  • 112 Bekeken

Badge

Ik heb net zitten chatten met iemand van de kindertelefoon, hij/zij heette waarschijnlijk Gerda. Ik vind die naam niet raar ofzo, maar die naam wordt vaak gebruikt voor grapjes. Ze was ook een beetje anders dan de andere medewerkers van de kindertelefoon.

Ik voel me hier niet fijn bij,

Nu voelt het alsof iemand informatie van mij steelt.


5 reacties

Je werkt niet zomaar voor de kindertelefoon. Je kan ervan uit gaan dat dit gewoon een medewerker van de Kindertelefoon was hoor. Niet iedere medewerkers zal hetzelfde zijn, maar dat is logisch toch.

Ik zou me hier niet langer druk om maken.

Zoals xLisa al zegt, je werkt niet zomaar bij de Kindertelefoon. Daar komt nog eens bij dat het echt niet het platform is waar medewerkers grappen uit gaan halen. De Kindertelefoon wordt ook niet gehackt dus ik zou me er geen zorgen over maken.

Je kan altijd nog een keer met een andere medewerker chatten, als je dat fijner vindt.

Reputatie 7
Badge +19

JIJ hoeft je daar geen zorgen om te maken. Ze zullen heus niet zomaar JOUW informatie delen. De Kindertelefoon is anoniem en vertrouwelijk (als je niet te vaak belt thošŸ˜‚šŸ˜‘) Ā Praatte die Gerda een beetje boers of met een accent? Dont worry iig.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Ninina,

Het spijt mij om te horen dat je een minder goede ervaring had bij het chatten met De Kindertelefoon.Ā  We hopen altijd de juiste toon te treffen , en om goed aan te sluiten bij degene met wie we chatten. Maar dat lukt niet altijd, zoals nu helaas bij jou. Het blijft mensenwerk! Hopelijk heb je bij een eventuele volgende keer een betere ervaring.

Zoals @jaivy al zegt, is het zo dat echt alle gesprekken bij De Kindertelefoon anoniem zijn, en vertrouwelijk. Ik hoop dat ik je zo een beetje gerustgesteld heb.

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

Reputatie 3
Badge +2

Hey Hoi!

Dat is echt heel vervelend! Je weet dat de Kindertelefoon anoniem is? Dus als je met iemand chat hoef je niet je naam etc. op te geven! (Het mag natuurlijk wel) Ik hoop dat alles goed komt en dat je de Kindertelefoon gewoon weer ā€œnormaalā€ kan gebruiken!

Groetjes!

Reageer