Vraag

Iemand wilt wat doorsturen

  • 18 February 2024
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hi. Iemand uit mijn klas wilt een filmpje van mij doorsturen zonder dat ik dat wil.
Ik heb laatst een sticker van iemand uit mijn oude klas gestuurd die iemand anders naar mij heeft gestuurd.
Die persoon op de sticker is vrienden met de persoon en dreigt nu een filmpje van mij door te sturen als ik die sticker niet heb verwijderd. Ik heb de sticker al lang verwijderd, maar wel naar een vriend van mij doorgestuurd. De persoon die de sticker naar mij heeft gestuurd is er achter gekomen dat ik hem naar me vriend heb gestuurd.
Wat moet ik doen?

Ze heeft meerdere videos van mij, maar niet videos met seksuele dingen er in, of dingen zoals dat. Ik ben/was vrienden met de persoon die het filmpje wilt duursturen, dus we hebben gewoon veel fotos en filmpjes van elkaar.

Ze heeft alleen filmpjes van mij dat ik gek doe of scheld, maar ik wil alsnog niet dat ze die door stuurt. Straks komen die op het internet of verklaart iedereen mij als belachelijk.


1 reactie

Reputatie 6
Badge +4

heyy

misschien is het even genant maar je moet het aan iemand vertellen die er iets aan kan doen. denk aan je mentor, de ouders van die persoon of je eigen ouders. voor je dit doet moet je ook het persoon met die stikker die jij hebt gestuurd vragen of die hem wil verwijderen, je kan hem ook zelf uit de chat verwijderen. 

oh ja! je kan ook proberen eerst diegene met het filmpje te laten zien dat je de stikker verwijderd hebt.

volgens mij is zoiets ook strafbaar maar dat weet ik niet zeker hoor!

ook heel veel sterkte gewenst, ik hoop echt dat het goed komt laat het me weten, ik sta achter je!

 

liefsss F

Reageer