Vraag

id op jong en out

  • 9 August 2020
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik wil graag jong en oud proberen maar om een account te krijgen moet je een foto van je id sturen, maar ik weet niet of dat wel slim is. Zij zeggen zelf wel dat ze het weggooien nadat ze het hebben bekeken maar ze kunnen gehacjt worden ofzo. Dus mijn vraag: heeft hier iemand ervaring mee? En is het wel slim om te doen


3 reacties

Hey,

Ik zelf heb geen ervaring mee, maar je moet zelf kiezen wat je doet. Als je op YouTube op zoekt en dan vind je het al wat en hoe je moet doen. 

Je kan ook ff de ID kopieren app van de overheid downloaden als je dat wilt. 

Ik zelf kan niet zien wat hun beveiliging is dus daar kan ik ook niks over zeggen. Ik kan wel hopen dat de beveiliging goed is ,maar dat weet ik niet sorry.  Je moet doen wat voor jou goed is.

 

Groetjes Gebruiker c 

Hi,

Jij hebt waarschijnlijk niks meer aan dit antwoord maar anderen misschien wel. Ze vragen je om bepaalde gegevens af te plakken zodat alleen je naam, geboortedatum en foto volgens mij nog te zien zijn. Aan die gegevens hebben ze voor zover ik weet niet zo veel. Volgens mij is het enige wat je ze echt niet moet laten zien dat nummer op de achterkant.

~Ikke13

Reputatie 4
Badge +4

De tekst is verwijderd door De Kindertelefoon n.a.v. forumregel 10: plaats geen illegale tips op het forum.

Reageer