Vraag

hoe werkt snap

  • 23 February 2022
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

K ben jongen van 14

Iedereen in mn klas heeft snap dus k heb t ook gedownload maar k snap dr niks van. Wie moet je voegen, hie begin je met iemand te snappen. Wat s in t algemeen t doel ervan.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ik weet dat zelf ook niet ik heb het niet maar misschien kun je het vragen aan een klasgenoot

Reputatie 7
Badge +7

Tis eigenlijk gwn een soort van whatsapp maar dan met foto’s! Je kunt gwn je vrienden toevoegen of random mensen die jou toevoegen (pas wel op met vreemden tho want de wereld is raar lol). Vervolgens kan je streaks doen met je vrienden, niet iedereen doet dat maar sommige wel. Streaks is zegmaar dat je elke 24uur vgsm een snap stuurt en dan komt er n vlammetje met het aantal dagen dat je de streak hebt achter de persoon te staan. 
als je t niks vind zou ik t gwn weer verwijderen tho, je bent niet verplicht om snap te hebben. Whatsapp werkt ook gwn prima! 
groetjes,

Kwakend1tje

Het doel is om een beetje contract te houden.  Ik stuur meestal foto's en soms chat ik.  

Je kan mensen toevoegen als je hun gebruikersnaam hebt.  Ook op insta zetten veel mensen hun snapchat naam.  Je kan ook snel toevoegen. Dan krijg je ook mensen maar die heb je meestal niet. 

Reageer