Skip to main content

Heyy

Ik had dus een vraag.…

Als ik zo een vragenlijst zie dan weet ik niet hie ik daar zegmaar op moet antwoorden dat mijn antwoorden er zo bij komen te staan.

 

Alvast bedankt voor het uitleggen

xxx

L

Gewoon de vragenlijst kopiëren en plakken.


Hey, je kunt ook de  " aantikken of klikken die naast het klavertje staat, dan kun je 'reageren' en heb je de hele tekst. Citaat heet dat vlgs mij. 

Liefs Tover xxx


Hey, je kunt ook de  " aantikken of klikken die naast het klavertje staat, dan kun je 'reageren' en heb je de hele tekst. Citaat heet dat vlgs mij. 

Liefs Tover xxx


VOlgensmij heeft dat quote. Nog ee@AnoniemL_ , als je een vraag niet wilt beantwoorden/kan beantwoorden kan je er gewoon een x of een / naast zetten 

Groetjes mij @Anoniemxv 

 


Ook kun je in het topic Veelgestelde vragen -hoe werkt het forum?' topic kijken voor meer tips

Groetjes @Anoniemxv 


@Anoniemxv  klopt,gelijk heb je!! 

Liefs, Tover xxx


@Tover01  en @Anoniemxv  jullie hebben allebei gelijk, want een quote is English voor citaat.  So, Tover netjes dat jij gelijk geeft maar dus jij ook 😉

Doby x 


als je je antwoort typt duurt het ff voor het erbij komt als dat een antwoord is op je vraag.🤗


@Tover01  en @Anoniemxv  jullie hebben allebei gelijk, want een quote is English voor citaat.  So, Tover netjes dat jij gelijk geeft maar dus jij ook 😉

Doby x 

Hihi dankjewel! Prima hoor. Als ik geen gelijk had was het ook goed hoor 😉 maar klopt!

Liefs Tover xxx


Reageer