Skip to main content

hoe werkt het forum😭😭

Forum|alt.badge.img

Heyy

Ik had dus een vraag.…

Als ik zo een vragenlijst zie dan weet ik niet hie ik daar zegmaar op moet antwoorden dat mijn antwoorden er zo bij komen te staan.

Alvast bedankt voor het uitleggen

xxx

L

8 reacties

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4224 reacties
  • 7 juni 2024

Gewoon de vragenlijst kopiëren en plakken.

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2519 reacties
  • 7 juni 2024

Hey, je kunt ook de  " aantikken of klikken die naast het klavertje staat, dan kun je 'reageren' en heb je de hele tekst. Citaat heet dat vlgs mij. 

Liefs Tover xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1785 reacties
  • 8 juni 2024
Tover01 schreef:

Hey, je kunt ook de  " aantikken of klikken die naast het klavertje staat, dan kun je 'reageren' en heb je de hele tekst. Citaat heet dat vlgs mij. 

Liefs Tover xxx

VOlgensmij heeft dat quote. Nog ee@AnoniemL_ , als je een vraag niet wilt beantwoorden/kan beantwoorden kan je er gewoon een x of een / naast zetten 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1785 reacties
  • 8 juni 2024

Ook kun je in het topic Veelgestelde vragen -hoe werkt het forum?' topic kijken voor meer tips

Groetjes @Anoniemxv 

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2519 reacties
  • 8 juni 2024

@Anoniemxv  klopt,gelijk heb je!! 

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 147 reacties
  • 8 juni 2024

@Tover01  en @Anoniemxv  jullie hebben allebei gelijk, want een quote is English voor citaat.  So, Tover netjes dat jij gelijk geeft maar dus jij ook 😉

Doby x 

Forum|alt.badge.img+1
  • 40 reacties
  • 9 juni 2024

als je je antwoort typt duurt het ff voor het erbij komt als dat een antwoord is op je vraag.🤗

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2519 reacties
  • 9 juni 2024
Dobymeis13 schreef:

@Tover01  en @Anoniemxv  jullie hebben allebei gelijk, want een quote is English voor citaat.  So, Tover netjes dat jij gelijk geeft maar dus jij ook 😉

Doby x 

Hihi dankjewel! Prima hoor. Als ik geen gelijk had was het ook goed hoor 😉 maar klopt!

Liefs Tover xxx

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen