Vraag

hoe tv kijken in de nacht zonder dat je betrapt word (heb snel antwoord nodig)

  • 26 July 2023
  • 4 reacties
  • 119 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Heyy, ik ben een jongen van 14 jaar en miss weet je t wel mr vannacht om 3 uur moeten de vrouwen van nl tegen de vrouwen van usa spelen in het wk voetbal. Ik wil dat graag LIVE kijken en niet betrapt worden. Mijn iPad en telefoon gaan automatisch uit om 11 uur door zo’n app die mijn ouders hebben ingesteld. Ik had al bedacht dan ga ik gwn naar beneden en zet ik de tv aan mr wat als ze dan komen?? Als ik betrapt word moet k waarschijnlijk de rest van de vakantie mijn telefoon en iPad inleveren en heb k 3 weken huisarrest (ja echt waar). Hebben jullie miss tips hoe k toch kan kijken mr niet gepakt word??

Alvast bedankt 

-ROBI-


4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

kan je vast wel terugkijken

In sommige tv's kun je een koptelfoon/oordopjes steken. Of gewoon draadloos verbinden. Misschien een optie? En als ze naar beneden gaan, gewoon snel uitzetten en zeggen dat je water ging drinken ofzo. Maar waarom niet gewoon terugkijken?

Reputatie 3
Badge +2

Hey!

Ik heb op mijn kamer een computer met monitor staan en heb een tijdje terug een Chromecast (van iets van 30 euro) gekocht voor precies deze reden! Je kan deze gewoon aan de eerste de beste monitor met HDMI poort aansluiten en maakt geen geluid, ideaal dus. Het enige nadeel is dat je helaas geen audio via Bluetooth of aux hebt…

Groetjes!

Reputatie 4
Badge +1

Bij mijn app kon ik de lokale tijd op handmatig zetten en dan mezelf in de verenigde staten zetten. Dan kun je 5 uur verder :)

Reageer