Vraag

Hoe omgaan met Sexting van broertje?

  • 6 November 2022
  • 2 reacties
  • 512 Bekeken

Badge

Hallo allemaal! Ik heb een broertje die net 13 jaar oud is geworden en hij gebruikt Discord(ik ben zelf 17)Op zijn discord heb ik ontdekt dat hij met een volwassen man(die zelf zegt dat hij een tijdje in de gevangenis zat) hele seksuele berichtjes stuurt die echt niet kunnen voor een 13 jarige. Wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat mijn broertje dit niet meer doet? Ik denk er over om het aan mijn moeder te vertellen maar die gaat dan alleen waarschuwing geven aan mijn broertje maar ze kan in principe niet zoveel controleren omdat mijn broertje dit dan bijv verwijderd of op een andere app doet. En hoe leg ik tegen mijn broertje uit dat hij dit echt niet moet doen? Alvast dankjewel voor de reacties


2 reacties

Badge +1

hoi!

Benader hem zo rustig mogelijk, ga niet tegen hem schreeuwen of iets, want dan raakt hij hoogstwaarschijnlijk in paniek.
Als ik jou was, zal ik wel je moeder inlichten, voordat er dadelijk iets ergers gebeurd.

Hopelijk komt t goed!

Liefss

Reputatie 4
Badge +4

Heyy

zoals Zizablij al zei, je kunt het best je ouder(s) inlichten, die krijgen het wel voor mekaar. 
Ook (lees ik ook maar net) is discord voor 16+ in Nederland.

Reageer