Vraag

Hoe moet ik een foto maken van mijn id kaart?

  • 13 May 2020
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

ik ken zins kort jongenout maar ik weet niet hoe ik een foto moet maken van mijn id kaart zonder mijn ouders het zien. kan iemand me helpen? (ik wil het niet aan mijn ouders vragen)


5 reacties

hey

 

ik had een foto gemaakt en de dingen die er niet op hoeven te staan doorgekrast met foto bewerker…

als je je id niet op zak hebt kan je zeggen dat je van af je 13de je id op zak moet hebben dat je alvast een foto op je telefoon wilt hebben. of dat je met een vriend grapjes zit te maken over idd kaarten hoe "kut" de foto op je id is en dat je een foto wilt sturen

 

groetjes blue

Zoals blue al zei is een goede manier.

Ik zelf zou het niet op mijn telefoon laten ,ondanks dat ik  veel beveiliging er op heb zitten. Is er een kans als je gehackt word dat ze in je foto's kunnen.  Ik heb mijn id standaard in mijn portemonnee,  of telefoon hoesje die niet zichtbaar is. 

Maar als ik gewoon kan zeggen kan je gewoon zeggen dat je zoals blue al zei 13 plus een id op zak moet hebben of je doet het sneaky en pakt je id als ze niet kijken. Ik zelf zou dit niet doen maar Oke.

Groetjes Gebruikerc 

Reputatie 2
Badge +1

Ik hoop dat mijn ouders vanmiddag even het oudpapier gaan wegbrengen want dan zijn ze niet thuis en dan kan ik mijn gang gaan

Als je maar oplet en de dingen die niet nodig zijn gewoon bewerkt zodat die niet zichtbaar zijn.

Groetjes Gebruikerc 

Reputatie 2
Badge +1

Mijn moeder heeft het altijd in haar tas

Reageer