Vraag

hoe lang op telefoon

  • 6 December 2023
  • 8 reacties
  • 69 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoelang zitten jullie op je telefoon ik meestal 3 uur per dag ofz is dat veel??

Mijn vader vind het veek dus heeft er familie link opgezet om te zien wat ik allemaal doe en een tracker😂


8 reacties

Reputatie 5
Badge +1

ik heb dat ook ik hen 1.5 uur schermtijd  en hij bekijkt ook wat ik doe ik vind het heel iritant

Reputatie 5
Badge +1

Helaas heb ik geen eigen smartphone, maar wel zo’n nokia telefoon van ongeveer 50 euro ofzo waar je alleen maar kan bellen, je kunt er niet veel mee doen. Ik ben dus nooit “verslaafd” geraakt aan een telefoon.

Wel heb ik mijn eigen pc waar ik deze site mee bezoek. Mijn record van schermtijd op mijn pc was volgens mij 6 uur ofzo 😂 Maar dat was dus een jaartje geleden. Als schermtijd-dinges heb ik Qustodio, zo kan mijn vader zien wat ik doe, ik heb ongeveer 2 uurtjes schermtijd per dag (niet dat ik ze altijd gebruik). Ook heb ik Getscreen.me maar dat gebruikt mijn vader echt never 😅

Reputatie 7
Badge +4

Heee, 3 uur per dag valt wel mee. Ik woon op een woongroep waar we allemaal vaste schermtijden hebben en dat is 3 uur per dag. Die begeiders zouden wel weten wat ze doen, want het is jeugdzorg. 3 uur valt dus best wel mee hoor :)

Xx

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb zovaak bijna hele dagen op mn telefoon gezeten. Doe ik meestal als ik een dipje heb. Dan zit ik er alleen maar op.

Ik zou zeggen dat het voor het laatst een stuk minder is geworden door de pure hoeveelheid huiswerk en dergelijke dat ik nu moet maken. Maar ik zou zeggen 5 - 6 uurtjes per dag? 

Plus ik had ooit family link, dat stopte mij echt niet van laat naar bed gaan en dergelijke. Ik zat gewoon van 21:00 's avonds tot 9:00 's ochtends op de computer. Ik doe dat gelukkig niet meer. Maar toch zit ik wel lang op telefoons en dergelijke. 

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Monkeygirl,

Ik vind 3 uur niet te veel hoor. Ik zit meestal ongeveer 4 uur op mijn telefoon.

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 5
Badge +1

Heyy 3 uur per dag valt echt heel erg mee!! Het is gewoon normaal en je doet dus gewoon nog heel veel andere dingen dan je telefoon dus ik zou je daar geen zorgen over maken... 

Vgm vinden ouders oprecht alle schermtijd veel

@SecretpersonX  hahaha ja idd en dan zitten ze zelf de hele dag erop

Reputatie 7
Badge +9

in het weekend rond de 5 uur en door de week kan ik maximaal 3 uur maar zit ik er meestal 30 minuten tot 1 uur op mijn telefoon.

ik heb trouwens ook een link en een tracker. zo irritant. heb jij ook dat je na een bepaalde tijd niet meer op je telefoon kan? bij mij is dat wel zo. ik kan niet later dan 21.00, op vrijdag 22.00, zaterdag geen bedtijd en zondag weer 21.00. ik heb net even gecheckt of het klopte wat ik zei maar ik heb blijkbaar op zaterdag ook bedtijd. ook om 22.00. bij mij wordt mijn telefoon elke dag ontgrendeld om 7.00 terwijl ik om 6.00 opsta (even het besef hoe traag ik ben met mezelf klaar maken voor school)

ik zit gemiddeld 2 uur en 41 minuten op mijn telefoon (berekent op 1 maand)

Reageer