Vraag

hoe lang al op dit forum

  • 15 August 2023
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Dit is eigenlijk best wel een korte vraag maar ik was wel benieuwd want ik zit nu al 2 jaar op dit forum, nou ja ik bekijk dit forum nu al 2 jaar en heb pas een paar maanden geledwn een account aangemaakt. Dus ik bekijk dit al sinds dat ik bijna 12 was. Maar dat is de vraag niet.

 

Hoelang zitten jullie al op dit forum en hoe oud waren jullie toen? (als je er bij wilt zetten hoe je bij dit forum bent gekomen mag dat ook)

 

(Er was niet echt een subforum voor deze vraag en had nog een paar andere vraagjes voor nieuwe vragenlijsten/topics dus ik heb het in forum seksualiteit gezet)

Nu heb ik dus meerdere iedeeën voor nieuwe topics dus als je ook ff erbij wilt zetten welk topic je als 1ste wilt zien zou ik dat erg waarderem

Ideeën:

1. Vragenlijst over dingen die je hebt gedaan en hoe oud je toen was ( bijvoorbeeld eerste vriend/vriendin of eerste keer masturberen )

2. Vragenlijst zwemmen

3. Vragenlijst broertjse/zusjes/broers/zussen

4. Topic over naaktstranden en naturisten camping's

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Anoniempje333,

Hoelang zitten jullie al op dit forum en hoe oud waren jullie toen? (als je er bij wilt zetten hoe je bij dit forum bent gekomen mag dat ook)

Ik zit al zo'n 5 / 6 weken op dit forum en ik was en ben 13. Hoe ik bij het forum ben gekomen weet ik niet maar ik heb een account aangemaakt door een vriend van mij en ik ben er blij mee dat ik dat heb gedaan :)

 

Nu heb ik dus meerdere iedeeën voor nieuwe topics dus als je ook ff erbij wilt zetten welk topic je als 1ste wilt zien zou ik dat erg waarderem

Ideeën:

1. Vragenlijst over dingen die je hebt gedaan en hoe oud je toen was ( bijvoorbeeld eerste vriend/vriendin of eerste keer masturberen )

2. Vragenlijst zwemmen

3. Vragenlijst broertjse/zusjes/broers/zussen

4. Topic over naaktstranden en naturisten camping's

Mij lijkt 1 en 2 het leukst, maar wat ik vooral leuk vind is als er maar geen seks(vragen) in zit!

Groetjes, @Monkeyboy69 

Reputatie 2
Badge

Dit is eigenlijk best wel een korte vraag maar ik was wel benieuwd want ik zit nu al 2 jaar op dit forum, nou ja ik bekijk dit forum nu al 2 jaar en heb pas een paar maanden geledwn een account aangemaakt. Dus ik bekijk dit al sinds dat ik bijna 12 was. Maar dat is de vraag niet.

Hoelang zitten jullie al op dit forum en hoe oud waren jullie toen? (als je er bij wilt zetten hoe je bij dit forum bent gekomen mag dat ook)

ik zit al anderhalf jaar op het forum, heb wel veel verschillende accounts gemaakt. Ik was 12 toen ik begon, ben nu al 13 dus best lang

 

(Er was niet echt een subforum voor deze vraag en had nog een paar andere vraagjes voor nieuwe vragenlijsten/topics dus ik heb het in forum seksualiteit gezet)

Nu heb ik dus meerdere iedeeën voor nieuwe topics dus als je ook ff erbij wilt zetten welk topic je als 1ste wilt zien zou ik dat erg waarderem

Ideeën:

1. Vragenlijst over dingen die je hebt gedaan en hoe oud je toen was ( bijvoorbeeld eerste vriend/vriendin of eerste keer masturberen )

2. Vragenlijst zwemmen

3. Vragenlijst broertjse/zusjes/broers/zussen

4. Topic over naaktstranden en naturisten camping's

Mij lijkt 3 en 4 wel leuk! Maar allemaal wel interessant

 

Reageer