Skip to main content
Vraag

Hoe laat slapen jullie?

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+3

Hoi ik ben 12 en het is  nu 01:08 is dat te laat en hoe laat slaap jij? Doei!

18 reacties

MeerAnoniemDanJij
Forum|alt.badge.img

Ja dat is voor je leeftijd extreem ongezond laat 😳

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 265 reacties
  • 13 maart 2025

Wisselend . Soms ben  ik na 0.00 nog wakker en soms va ik 21.30 al slapen

Maar meestal later

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 83 reacties
  • 16 maart 2025

Ik ga naar bed om 20.00 en lees dan in bed tot 21.30-22.00 en moet dan om 5.30 elke ochtend op.

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2516 reacties
  • 16 maart 2025

Hey, ik ben altijd om max 21:45 op mn kamer en soms kan ik meteen slapen en soms ben ik nog (te) lang wakker 🤭 maar meestal slaap ik wel voor 23 uur.  Ik check wel eens het forum als ik even wakker ben 's nachts haha. 

Liefs Tover xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1784 reacties
  • 16 maart 2025

Meestal rond 22:00, maar afgelopen tijd wat eerder. Ben heel moe de laatste tijd. Vroeger bleef ik wel eens op tot 1:00 op het forum zoals ​@Tover01 🤭

Groetjes Lupus 

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 504 reacties
  • 17 maart 2025

Ik ga rond 21.00 naar bed, lees nog wat en val altijd meteen in slaap.  Ik sta elke dag vroeg op.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 163 reacties
  • 17 maart 2025

Hoi, leuke vraag! Ik moet om 21:15 naar boven en meestal slaap ik kort daarna wel.  Ik moet om 07:00 opstaan maar ben vaak iets eerder wakker. 

Groetjes Tjempie xxx

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 560 reacties
  • 17 maart 2025

Haii,

vannacht om 0:30..🙈 ik ga meestal rond 23:15 maar ja alsnog wel laat..🤭

Liefs.

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3308 reacties
  • 17 maart 2025

Hoi, ik lig er zeker om 22 uur in tegenwoordig. Ik had een tijd dat ik erg lang wakker bleef maar dat beviel niet en nadat ik een mindere periode heb gehad moet ik nu strikt regelmatig leven. Dus 22 slapen en 06:30 ben ik vaak wakker. Soms help  ik op onze boerderij melken en dan is het nog vroeger 🤭 maar dat mag ik niet te vaak. Bevalt best trouwens zo! 😍

Groetjes liefs Tartan X

• Net nieuw
  • 2 reacties
  • 18 maart 2025

Heyhey 

ik ga rond 21:00 naar boven en ik probeer ook wat te lezen ik ben altijd heel moe dus drm zo vroeg nu voor 12 jarige is 01:00 heel laat en echt niet gezond ik ga er vanuit dat je dan ook op je gsm zit en dat is volgens mij echt ni goed probeer vroeger en vroeger te gaan slapen als je direct van je slaapritme van 01:00 naar 21:00 ja dat ik best moeilijk probeer elke dag een uur vroeger te gaan slapen ofzo dus ja 

daggg

UwUh44tmez3lf
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 30 reacties
  • 18 maart 2025

hangt er vanaf of ik moe ben lol

NaamVergeten
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 246 reacties
  • 19 maart 2025

Beste ​@armydreamerss,

Dat is behoorlijk laat voor jouw leeftijd. Ik schrijf dit om 1:22, maar ik ben ook 18 en zelfs dan probeer ik toch echt om rond 23:00 te gaan slapen. Te weinig slaap is echt slecht voor je. Het verpest je humeur en concentratie + meer kans om ziek te worden en nog meer andere dingen.

Het is niet erg om af en toe op te blijven, maar 1 uur als je 12 bent is echt veel te laat. Ik weet zeker dat je zonder telefoon of ander scherm niet zo lang zou kunnen opblijven. Probeer dan ook je telefoon of andere schermpjes weg te doen als je gaat slapen. Dan voel je tenminste dat je moe wordt.

Hopelijk lees je dit bericht om een iets betere tijd :p

Groetjes,

NV

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Door de weeks lig ik om 21:00 wel in bed.

Het lijkt mij ongezond als je elke dag van de week wakker wordt door een wekker, want dan ben je dus nooit echt uitgeslapen.

Liefs

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Oh ja, en op je telefoon zitten midden in de nacht is een slecht idee. Ik heb snachts schermtijd 🙃

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 65 reacties
  • 20 maart 2025

Hoi iedereen ik doe dus echt mojn best om vroeg te slapen maar het is zo moeilijk alleen gaat het beter en ik heb schermtijd maar ik wist de code maar ik probeer die niet meer te gebruiken meestal slaap ik nu om elf uur :)

Bedankt voor de reacties en fijne dag verder

-armydreamerss

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 84 reacties
  • 25 maart 2025

heyy! tweede twaalfjarige hier, ik heb waarschijnlijk insomnia, mn ouders weten dat ik naar bed ga maar niet dat ik niet zo veel slaap, ik haat het zelf en weet dat het niet goed is om zo lang op te blijven, ik moet meestal rond half 10/10 uur naar bed maar slapen gaat niet.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 25 maart 2025

Hallo! ik ben 16 jaar en eerlijk gezegd ga ik vaak heel vroeg slapen en word ik ook weer heel vroeg wakker. Zo rond half 9 ga ik al in bed liggen en rond 9/ half 10 val ik in slaap en word ik weer wakker rond half 5/ 5 uur.  Maar 1 uur is inderdaad heel erg laat voor een 12 jarige. probeer misschien iets eerder te gaan slapen :)

AanNOonNOonNIieEMm
Forum|alt.badge.img+1

Heyy

Meestal ga ik naar bed rond 21:30 maar zit dan tot 00:00-2:00 op mn laptop stiekem film te kijken 

Het variert eigenlijk ook wel, soms ga ik ook rond 23:00 slapen.

Groetjesss

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen