Vraag

hoe fanpagina groeien

  • 18 June 2020
  • 8 reacties
  • 65 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Aye everyone,

Ik heb sinds gister een insta-fanpage aangemaakt voor 2 engelse acteurs en er ook al een aantal posts op gezet. Nu na één dag heb ik 2 likes van 2 vrienden van die acteurs en nog van een ander soortgelijke fanpagina. Ik wil eigenlijk wel graag dat mn pagina een beetje groeit😅 hebben jullie tips?

P.s. ik zet er wel altijd zoveel mogelijk hastags erbij.


8 reacties

Heyy

Ik dat je vooral moet doorgaan. Niet na een weekje opgeven. De eerste paar maand zul je niet veel volgers hebben, maar op een duur komen er wel wat bij. Zo werkt dat ook met youtube.

Groetjs

Hallo mimi :)

Je kunt zoveel mogelijk posten. Ook is het een optie om op verschillende locaties en andere sociale media je insta-account te adverteren. En je posts moeten van goede kwaliteit zijn zonder spellings en grammatica fouten aangezien het bericht duidelijkheid moet bevatten. Je kunt misschien ook dingen posten die aantrekkelijk zijn voor andere mensen  om even een kijkje te nemen en jou te gaan volgen.

-TheMightySlayer <3

Hi @Kaas123  @TheMightySlayer 

Dankjulliewel voor de snelle reacties!😊

Zit er eigenlijk een soort 'regel' aan vast aan hoeveel je op een dag kan posten? Ik wil natuurlijk ook weer niet wanhopig overkomen... Maar ik heb zoveel leuke edits gemaakt!

¯\_(ツ)_/¯

Hallo mimi :)

Met 4-8 posts per dag zit je wel goed.

-TheMightySlayer <3

Ik zou zeggen 4 posts per dag is wel voldoende.

Hallootjes iedereen,

Ik heb nu alweer 14 volgers en krijg de hele tijd likes en wil gwn even zeggen dat ik daar blij mee ben, heb eindelijk weer iets wat mn leven wat leuker maakt aangezien alles in deze tijden een beetje grijs is. Wilde ik gwn even zeggen😊

Hoe gaat het nu?

Hoe gaat het nu?

Ey @anoniemegast43 

Sorry dat ik zo laat reageer, ik ben hier niet zo actief😅

Het gaat best goed eigenlijk! Ik zit nu heel close tegen de 100 volgers aan en een van de acteurs heeft me al heel vaak genoticed! Ik vind mijn pagina heel leuk en ben blij dat ik ermee gestart ben, heb ik iets te doen in deze saaie tijden:)

Reageer